ing Startet 9.Januar.2009 Del på Facebook Startet 9.Januar.2009 Er det noen som har montert dusj på en Uttern D66 ? Hadde tenkt å montere denne skjult i bb ankerbrønn akterut. Problemer hvor ta hull til slange for å koble seg til trykkpumen i pantry ? Sitér dette innlegget "Seilbåt er fint d, men ikke nødvendig" Link to post
ing Svart 11.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2009 ingen på forumet som vet noe her ? Må være en eller annen som har installert dusj eller ankervinsj på en D66 fra Uttern........mulig jeg er utolmodig :0) Sitér dette innlegget "Seilbåt er fint d, men ikke nødvendig" Link to post
Mouche Svart 12.Januar.2009 Del på Facebook Svart 12.Januar.2009 Etter å ha hatt en ferskvannsdusj montert (fra fabrikken) i en 20 fots Ibiza i tre sesonger så er mitt svar at det hadde jeg ikke giddet å montere, men aksepterer fullt ut av vi alle er litt forskjellige! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Bitteliten Svart 12.Januar.2009 Del på Facebook Svart 12.Januar.2009 Tror utfordringen er at det ikke er så mange andre som har D66 her på forumet. Om du kan legge med noen bilder og si litt om hvordan du tenker deg å gjøre det får du nok en del innspill Sitér dette innlegget Link to post
ing Svart 12.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Januar.2009 Etter å ha hatt en ferskvannsdusj montert (fra fabrikken) i en 20 fots Ibiza i tre sesonger så er mitt svar at det hadde jeg ikke giddet å montere, men aksepterer fullt ut av vi alle er litt forskjellige! Ikke det store behovet, er enig i det, men det er ok å kunne skylle av barneføtter fulle av sand og ha mulighet til en kald dusj i nøden. Kostnadene er rundt 200,- med dusj fra Biltema. Tror utfordringen er at det ikke er så mange andre som har D66 her på forumet. Om du kan legge med noen bilder og si litt om hvordan du tenker deg å gjøre det får du nok en del innspill Hadde tenkt å montere denne i skjult i bb ankerbrønn, skal i prinsippet være å ta et 32mm hull i denne for slangen som skal videre fremmover til trykkpumpa i pantry. Problemet er hvor er det mulig å ta hull ? Det er nesten umulig å komme til å se på baksiden. Kanalen for motorventilasjon gjør ikke dette enklere. Om det er noen som hadde tatt hull her før blir arbeidet litt enklere for meg :0) Sitér dette innlegget "Seilbåt er fint d, men ikke nødvendig" Link to post
BjørnH Svart 9.Desember.2011 Del på Facebook Svart 9.Desember.2011 Heisan! Har selv montert ankervinsj i en Uttern D66, BB rom bak. Ikke noe problem å komme til fra innsiden, bare trangt.....veldig trangt! Kontakt meg dersom du vil vite mer....bjoern-vaag@hotmail.com Sitér dette innlegget Link to post
Lodott Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 Mail er sendt BjørnH :) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 Hei har en Askeladden med originalt montert dusj.. denne er på konsollen til vasken så den er kombinert. Meget praktisk når man har fiska. Bare å skylle ut søl rett i selvlensingssystemet. Vi bruker dusj/vask ofte i hvertfall. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Lodott Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 Tenker og at det må være greit for å vaske av beina på jentungen og oss selv og for den saks skyld. I tillegg til å ha muligheten for å kunne spyle av seg. Har ikke andre muligheter i D66'n. Men greit å vite litt om hvor en skal skjære seg igjennom :) Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 Jeg har gjort det veldig enkelt i min D66. Koplet med et T-stykke etter pumpa og koplet en avstengningskran på det ledige uttaket. Deretter en lang slangedusj fra Maritim som ligger oppkveilet når den ikke er i bruk. Ingen boring eller noe men ulempen er selvsagt at dusjen må løftes ut fra rommet ved bruk. Men slangen rekker et godt stykke så vi får spylt oss av i motorbrønnen. Sitér dette innlegget Link to post
Lodott Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 :) Det enkle er jo ofte det beste... Tror jeg kopierer den jeg :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.