Frikar Startet 10.Januar.2009 Del på Facebook Startet 10.Januar.2009 Som tittel sier kjenner noen dette ekteparet i ca 50 års alderen. De kjører en ca 1985mod scand baltic med 158hk volvo. Vi møtte de i ny hellesund sommeren 07 å hadde det utrolig moro sammen med dem men nå har jeg mistet nummeret deres. Noen som kan hjelpe meg med å få tak i det igjen? Espen Sitér dette innlegget Link to post
strek1 Svart 10.Januar.2009 Del på Facebook Svart 10.Januar.2009 Har sendt deg IM, i håp om at det kan hjelpe deg! Sitér dette innlegget Link to post
Kjellu Svart 11.Januar.2009 Del på Facebook Svart 11.Januar.2009 Hei. Jeg vet hvem det er. De heter May og Oddmund Rosland. Sitér dette innlegget Kjellu Link to post
Frikar Svart 12.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Januar.2009 Takker for svar, har fått tak i nr nå. Tusen takk for hjelp Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 (redigert) Hei. Jeg vet hvem det er. De heter May og Oddmund ........ Jeg ville sendt slik informasjon i en IM. ...i disse paranoia og pirketider ;-) Redigert 13.Januar.2009 av Fusebox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.