FRI Startet 10.Januar.2009 Del på Facebook Startet 10.Januar.2009 Dette blei bråbestemt. Vi er en gjeng fra vår lokale seilforening som drar ned på fredag og hjem på søndag. etter hva jeg har fått med meg så er det mye premierer som skal vises frem, skal prøve å få tatt en del bilder( primært ) seilbåter. så hvis det er noen spesielle ønsker så skal jeg prøve å oppfylle disse. Gleder meg veldig, alltid hyggelig å dra på tur med likesinnede- Skulle ikke forundre meg om det blir en liten øl eller to og et par wurster. Hvis det er noen andre som skal ner så send en IM så kan vi se om vi ikke kan møtes. Et par av de som skal være med, var der ifjor, og de vet om en utrolig hyggelig kneipe. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 10.Januar.2009 Del på Facebook Svart 10.Januar.2009 Jeg og kona reiser ned 24-25. Vi var der i fjor - en fantastisk fin messe med en helt annen atmosfære enn de norske messene. Ganske mer profft rett og slett. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 11.Januar.2009 Del på Facebook Svart 11.Januar.2009 Vi reiser ned Lørdag og hjem igjen på Mandag , skal prøve å få tatt endel bilder Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 11.Januar.2009 Del på Facebook Svart 11.Januar.2009 så hvis det er noen spesielle ønsker så skal jeg prøve å oppfylle disse. Bavaria har jo en helt ny motorbåt det kunne være gøy å få noen bilder av. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
ravddo Svart 22.Januar.2012 Del på Facebook Svart 22.Januar.2012 Da er biletter kjøpt til meg og kona. Reiser ned til Dusseldorf på torsdags morgen. Er vel på messa kl 1130. En og en halv dag på messen og fly lørdags morgen igjen. Noen år siden sist! Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.