johnson Svart 13.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2009 1 895,00!! og dessuten måler det batterikapasitet også! Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
Avmønstret1 Svart 13.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2009 ja er det ikke greit og ha batterikapasitet også da ? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 13.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2009 Dersom SveinHa skal organisere nytt felles innkjøp setter jeg meg på bestillingslista med 4 stk. Dette skyldes ikke at de jeg nå har er kaputt. Tvert om er dette det beste jeg har benyttet og finner stadig nye steder å overvåke spenningen ombord. Videre er det en fin gave. Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 13.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2009 Blir prisen fra SveinHa fremdeles som antydet i gammel tråd rundt kr. 253.- + frakt? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
johnson Svart 13.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2009 ja er det ikke greit og ha batterikapasitet også da ? Han skrev jo "et voltmeter som KUN viser volt og ikke noe annet"!! Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
johnson Svart 13.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2009 ... og det der var jo svindyrt også Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
Ulv I Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Da har jeg fått inn voltmeterne i båten min også. Hvert voltmeter har egen pluss og minus direkte til hvert sitt batteri.. kun en sikring på pluss ledningen. Her er et par bilder rett etter de ble montert. Strøm aggregatet gikk slik at det ble ladet. :) Syns i hvertfall selv at det ble pent nok.. Greit å kunne se hvor mye strøm en har igjen til enhver tid.. :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
buckley Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Hei Ulv I, Hvor fikk du tak i voltmeterne dine, og hvilket nr har dem? Prøvde å finne de hos farnell, men så de var kommet med nytt nr og høyere pris.. Marius Da har jeg fått inn voltmeterne i båten min også.Hvert voltmeter har egen pluss og minus direkte til hvert sitt batteri.. kun en sikring på pluss ledningen. Sitér dette innlegget Hjemhavn: Krokstadfjorden, Rygge. Nidelv 24 & MD21B teknisk info blogg. Link to post
Ulv I Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Jeg handlet dem hos farnell mener jeg.. Har fortsatt noen igjen her om du er interessert.. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.