Jump to content

vil et 290 drev passe i samme hullet som ett 280 drev ?


KaRsK

Recommended Posts

Og husk å skjære ut de ekstra utsparingene for festeboltene til trimsylinderne. Disse er vist på malen. Uten disse utsparingene er det rett og slett ubehagelig å bytte trimsylindrene den dagen det skulle bli aktuelt.

 

Brigg

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

Neida, smal sak det, du må foresten tette noen av de gamle hullene for feste boltene. Da lagde jeg koner på begge sider slik at det ikke skulle bli en ren sylindrisk hull. Tettet med glassfibersparkel (grov). Før montering lot jeg alt tørke godt og smurte all ren ved med toppcoat slik at det ikke skulle komme fukt inn i laminaten i skroget.

 

Intruder

Link to post
Share on other sites

Jeg gjorde det samme for 3 år siden, som sagt må du skjære hullet "høyere", men husk også og sparre ut på innsiden med en hullsag, som annvist på malen, for om du ikke gjør det(slik som jeg gjorde) så sliter du med og bytte potmeteret til trimdisplayet når det ryker....! Og du trenger mange vippesagblader!

Lykke til

Henboe

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...