KaRsK Startet 14.Januar.2009 Del på Facebook Startet 14.Januar.2009 som emnetittel sier.. :) er det mulig å montere 290Dp drev hvor det har stått 280 drev. ? takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 Desverre,, men det er ikke snakk om å støpe i, kun skjære ut litt mere. Du får tak i mal for å skjære etter hos en VP forhandler. Gjorde samme jobben i sommer da jeg skiftet maskin og drev i min Selby Intruder Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 14.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 takker for svar .. :) blir jo ikke no problem å sage ut mer .. var verre hvis det ble støpe arbeid.. :) Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 Og husk å skjære ut de ekstra utsparingene for festeboltene til trimsylinderne. Disse er vist på malen. Uten disse utsparingene er det rett og slett ubehagelig å bytte trimsylindrene den dagen det skulle bli aktuelt. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Intruder Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 Neida, smal sak det, du må foresten tette noen av de gamle hullene for feste boltene. Da lagde jeg koner på begge sider slik at det ikke skulle bli en ren sylindrisk hull. Tettet med glassfibersparkel (grov). Før montering lot jeg alt tørke godt og smurte all ren ved med toppcoat slik at det ikke skulle komme fukt inn i laminaten i skroget. Intruder Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 Nei, det er nok dessverre ikke all redskap som passer i samme hull Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 14.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 (redigert) Redigert 14.Januar.2009 av KaRsK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 Jeg gjorde det samme for 3 år siden, som sagt må du skjære hullet "høyere", men husk også og sparre ut på innsiden med en hullsag, som annvist på malen, for om du ikke gjør det(slik som jeg gjorde) så sliter du med og bytte potmeteret til trimdisplayet når det ryker....! Og du trenger mange vippesagblader! Lykke til Henboe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.