Oystein Ny Startet 14.Januar.2009 Del på Facebook Startet 14.Januar.2009 Ønsker å koble til varme/defroster til en BMC 1500, denne : https://baatplassen.no/i/index.php?s=&s...st&p=680588 Noen som har en god forklaring eller bilder på hvor man tar ut/inn vannet? Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 (redigert) Kan sende bilete til deg når eg kjem heim til helga. Har sjølv ein 1,5 og ein 1,8 Leyland. Reknar med det er samme motor. Redigert 14.Januar.2009 av Grimsøy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Oystein Ny Svart 14.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 Flott :-) Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 16.Januar.2009 Del på Facebook Svart 16.Januar.2009 sende bilete til deg når eg kjem heim Sett heller bildet her i tråden. Det er flere som er interessert i det samme. Jeg har hatt planer om å instalere et varmeanlegg fra en VW-bil på en BMC1500, vet ikke helt hvordan.. Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Bilder kommer i løpet av dagen. Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Her er bilete av Leyland 1.8 sett forfra. Legg merke til termostathuset, i underkant av dette er det tilkopla eit kobberrør dette er turen til varmeapperat. Slangen under som går frå motor til varmeveksler har to slangeklemmer på midten, her er returen til varmeapperatet kopla på. Som vi ser så er det to utak i underkant av termostathuset, på den eine sida er det tilkopla ein temperaturføler. På den andre motoren som eg har ( 1.5 Leyland av eldre årgang ) er det gjort på tilsvarende måte. Håper dette er til hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 (redigert) Her er bilete av 1.5 Leyland, her er utaket på andre sida av termostathuset. Redigert 17.Januar.2009 av Grimsøy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Oystein Ny Svart 17.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Takker! 1.7 ligner ikke helt på min men 1.5 ser mere lik ut, nå må jeg bare sjekke om jeg har et slik uttak på mitt termostathus. Skal gi tilbakemelding. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.