RSL Svart 21.Januar.2013 Del på Facebook Svart 21.Januar.2013 Nå er vi veldig OT Grawis, så vi får avslutte, men fred i minst en ende av båten har jeg selv også. Jeg og kjæresten er Særboere til vanlig og har funnet ut at det faktisk er greit når vi er i båten også. Hun har lugaren foran hvor det er kort vei til do og jeg har akterlugaren. Så kan vi dra på turné eller besøk til hverandre når vi synes det er på sin plass. Nå vinterstid har jeg fred i begge ender og bytter på å sove foran og bak. Er det sprengkaldt ute, sparer jeg masse strøm på å stenge av akterlugaren og sove foran, selv om sengen bak er større. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
grawis Svart 21.Januar.2013 Del på Facebook Svart 21.Januar.2013 Vi har tenkt mange av de samme tankene, ser jeg...:-) Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 21.Januar.2013 Del på Facebook Svart 21.Januar.2013 De tankene sitter innprentet i gamle svenske båter tror jeg :-) Interiørmessig er ikke båtene våre så forskjellige, selv om du har en akterlugar jeg bare kan misunne deg. Min er ikke så verst, men det er et stykke igjen på høyden. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.