Masserarti Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Dregg-dram tilsvarer det noe alkohol fritt da eller? F.eks et glass cola ? Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Må vel innrømme at jeg ikke har vært den mest aktive på ankerdram, ser ut til at jeg må gå til en del innkjøp ser det ut til... Hva er straffen for en slik synd? Nå skal det sies at jeg har takket alle som har hjulpet til... Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 ...Single malt whisky! Lagavulin, Ardbeg, Laphroig og Bowmore er nok blandt mine favoritter (Islay whisky... du finner vel neppe en dram som lukter slik av sjø, tjærebredde naustvegger, tauverk og forsiktig måseskrik som en slik...) Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
logget av Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Jeg tror de fleste introduseres til alkoholen omtrent slik: 15 år pils, 16 år vin i en kort periode inntil de finner ut at vin er mindre spybar. Så er det pils igjen til ca 18 og så blir det brennevin. Riktig svar er brus frem til fylte 15 år. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 (redigert) Helt enig med deg Ole Petter Jeg serverer Ankerdrammen utifra humør. Er jeg i godt humør serverer jeg ankerdramm til de som hjelper til (hvist det bare er et par stykker selfølgelig) Hvist jeg er i mindre godt humør tror jeg jeg trenger den ankerdrammen fint selv Og hos meg får du Jeger.. enten du liker det eller ikke Ok da karnsje en pils da hvist varmen tar på... Redigert 4.Januar.2010 av :båt1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.