baatsman Startet 16.Januar.2009 Del på Facebook Startet 16.Januar.2009 (redigert) I denne finanskrisen, som rammer våre kjære levrandører, har jeg en solskinnshistorie. I dag ble jeg ringt opp av Lunde Båt AS, som fortalte att de ville bytte el-panelet ombord. Ja vel sa jeg båten ligger på Hvaler. De bytter dette fordi det er funnet en mulig feil. (Dette vil nok vær en seriøs forhandler ha gjordt). Dette har med sikkerhet og gjøre. Selv om båten skal på land hos forhandler i april. Men jeg sier, når dere først drar, så skift den kicken og. Funker dårlig. Servicesjefen sier, det er smart, det gjør vi. Jeg må si att Lunde slutter aldri og imponere. Aldri må jeg som kunde, bevise noen som helst innen reklamasjon. Kicken er Selden. Og det skaper trygghet, og de stiller sterkt neste gang ved båtskifte. Redigert 16.Januar.2009 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Balle Klorin Svart 16.Januar.2009 Del på Facebook Svart 16.Januar.2009 Og det skaper trygghet, og de stiller sterkt neste gang ved båtskifte. Det høres flott ut! Er litt i markedet etter en 39 Cruiser av nyere årgang, Lunde er en av årsakene. Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 16.Januar.2009 Del på Facebook Svart 16.Januar.2009 Hvilken importør skulle ikke bytte panel hvis produsent ønsker de. Serviceavdelingen bør få intekter, special når dem har permitert mannskap og har ikke nok å gjøre. Ellers er dem i LundeBåt fine... Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
baatsman Svart 16.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Januar.2009 (redigert) Hvilken importør skulle ikke bytte panel hvis produsent ønsker de. Akkurat det var forventet(skrevet over), men en kick, som er 3 år snart, da er "bevisførselen over på kjøper" i henhold til reklamasjon. Og dette er mer en vi kan forvente. Uten å vise til noe som helst. Men imp forventer selv att produktet skal holde Og både du og jeg leser om båtbransjen, da er ikke en slik oppførsel å forvente. Det er mange som snur på skillingen. Noen ganger må en se det positive, og ikke snu og vende på alt. Redigert 16.Januar.2009 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Servicemannen Svart 16.Januar.2009 Del på Facebook Svart 16.Januar.2009 Som jeg sagde, dem er fine... Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Hansi Svart 16.Januar.2009 Del på Facebook Svart 16.Januar.2009 Må jo være bra at vi har noen seriøse aktører i båtbransjen. Nok av de som ikke tar sitt ansvar på alvor og som kun er ute etter å suge penger av folk. Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 16.Januar.2009 Del på Facebook Svart 16.Januar.2009 Jeg tror alle disse store aktørene er seriøse, ellers skulle dem ikke ha blitt dette store i dag... Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
baatsman Svart 16.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Januar.2009 (redigert) Som jeg sagde, dem er fine... Og ikke alene, det er sikkert. Vi leser om NW som drar til Finnmark for å rette opp. Det er godt å lese om de som viser ansvar. Var på messe i Son før jul, traff en hyggelig kar på Dufour. Fortalte hvordan det har værdt, hvordan det er og hvordan det skal bli. Faktisk godt inntrykk. Og vi trenger lyspunkter, fordi journalistene ikke ønsker å gi det(for alt er ikke svart). Da for vi andre fortelle litt om det Redigert 16.Januar.2009 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Sun Flyer Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Men, hva var problemet med panelet? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Enzo Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 (redigert) Jeg kjøpte en first i Høst som er 2006 modell , klagde på at kicken var noe slapp , det ble ingen spørsmål i det heletatt , dette bytter vi var svaret. Ny er levert og alt i skjønneste orden. Noe helt annet enn hva jeg er vant med da jeg eide en båt av et merke som de selger rett ved siden av. Det er forskjell på de forskjellige importørene Redigert 17.Januar.2009 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 (redigert) Men, hva var problemet med panelet? Det må være brannfare. Alle båter av merket Bavaria er en brannbombe Det er godt at trådstarter lar oss få vite dette så ulykker kan unngås. Redigert 17.Januar.2009 av Mulligan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Alle båter av merket Bavaria er en brannbombe Mulig at jeg ikke har fulgt godt nok med her, hva er problemet egentlig ? Sitér dette innlegget Link to post
Leading Edge Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Er det det gamle analoge (svarte) panelet det er feil på eller er det det nye elektroniske? Sitér dette innlegget You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------ Link to post
lippert Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Mulig at jeg ikke har fulgt godt nok med her, hva er problemet egentlig ? Ikke noe annet enn en som forsøker å hisse til den vanlige Bavariadebatten. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
baatsman Svart 17.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Wurth panelet, sikkert en serie. Ikke på de nyeste, men på vår 2006 mod må det byttes. Om det er forskjell på de forskjellige mod. aner ikke. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
olpi Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 ....Men jeg sier, når dere først drar, så skift den kicken og. Funker dårlig. ..... Mopedmotor i den? Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Ja Kick i båt går også ut over min forstand. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Vel har disse pinnebaljene motorer mindre enn et middels strømaggregat. Men mopedmotor Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Jeg kjøpte en first i Høst som er 2006 modell , klagde på at kicken var noe slapp , det ble ingen spørsmål i det heletatt , dette bytter vi var svaret. Ny er levert og alt i skjønneste orden. Noe helt annet enn hva jeg er vant med da jeg eide en båt av et merke som de selger rett ved siden av.Det er forskjell på de forskjellige importørene Du kan jo kunsten med å både smøre og strø salt i såret Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Noe helt annet enn hva jeg er vant med da jeg eide en båt av et merke som de selger rett ved siden av.Det er forskjell på de forskjellige importørene Prater du ikke om importør som ble konkurs på grunn av rot og useriøse tinger? Den som er ved siden av din forhandler i dag kan du ikke sige ett stygt ord om? Eller hvad? Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Enzo Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Beklager mini , skal ikke gjenta seg Prater du ikke om importør som ble konkurs på grunn av rot og useriøse tinger? Hans Wang var ihvertfall en hyggelig kar Den som er ved siden av din forhandler i dag kan du ikke sige ett stygt ord om? Eller hvad? Jeg kan godt holde kjeften jeg , ikke noe problem , jeg er ferdig med de folkene. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Flott at Lunde leverer skikkelig og er seriøse. Det er nok en av grunnene til at Bavaria gjør det så bra i Norge. Leste test av nye 43 foteren i siste Båtnytt. De var imponert over hvor bra den var. Gleder meg til å ta en kikk selv neste helg Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Har også 2006 mod. og mener det er samme panel som på seilbåtene. Er det dette det er snakk om (i venstre billedkant): Ikke noe annet enn en som forsøker å hisse til den vanlige Bavariadebatten. og så forutsigbart at det bare komisk Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Dette er helt i tråd med man kan og bør forvente av en seriøs aktør i markedet..... Jeg er ikke på noen måte overrasket over denne telefonen fra Lunde båt.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Mulligan Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Ikke noe annet enn en som forsøker å hisse til den vanlige Bavariadebatten. og så forutsigbart at det bare komisk Noterer meg at kun en emoticon ikke er tilstrekkelig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.