fem@il Svart 17.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2009 Noen kan aldrig la være å "hisse". Må være en merkelig ------- mvh fem@il Sitér dette innlegget Link to post
Suzumar Svart 17.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2009 (redigert) Jepp, dette er ikke mer enn en kan forvente av en seriøs aktør. Problemet er bare at det er så forbaska få av dem i båtmarkedet. Derfor gleder det stort å se at noen faktisk yter service, selv om det i utgangspunktet ikke er noe ekstraordinært om en sammenligner med andre bransjer. Redigert 17.Januar.2009 av Suzumar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 17.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2009 Noterer meg at kun en emoticon ikke er tilstrekkelig. Det var et nytt ord for meg, emoticon, men tror det er det samme som smileys? Forøvrig flott å se hvordan Lunde, nok en gang, viser seg som en seriøs aktør! Men synes det også er riktig å nevne at de importører/forhandlere jeg har vært i kontakt med siste 10/15 årene, alle som en har oppført seg profesjonelt og ryddig når det har vært feil eller mangler så de er gudskjelov ikke helt alene! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Mini Svart 17.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2009 Beklager mini , skal ikke gjenta seg Jeg klarte bare ikke å dy meg Fordi jeg fremdeles har uavklarte ting mtp min egen båt skal jeg ikke si noe mer i denne debatten. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 17.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2009 Rodkick: En rodkick gir flere fordeler rent seilteknisk, men gjør også håndteringen enklere for turseileren! Storseilet/storbommen arbeider mindre på lens, rullestorseilet håndtering ut/inn blir enklere og bommen holdes delvis oppe når seilet skal ned. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Mulligan Svart 17.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2009 Det var et nytt ord for meg, emoticon, Emotional icon = emoticon. Man smiler ikke bestandig Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 17.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2009 Leste test av nye 43 foteren i siste Båtnytt. De var imponert over hvor bra den var. Gleder meg til å ta en kikk selv neste helg Skroget er en 42 foter, samme som vår. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Bitteliten Svart 17.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2009 Skroget er en 42 foter, samme som vår. Same shit new wrapping :wink: Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 17.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2009 Same shit new wrapping :wink: Litt feil Bittestor Never change a winning skrog Godt forklart på Østfold-engelsk, faktisk tror jeg Svenning var tolk . Ellers tror jeg dette har med å gjøre att Bavaria har hatt store føtter, og nå kjører de intro på 43 som de kan stå for uten å utvikle noe nytt under vannet. Men overbygget har sikkert endringer. Men Chrian her, har fått sin nye 43 og har hatt 42 tidligere. Kan være spennende å høre hva han synes. For positve endringer har det verdt. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
skage Svart 18.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2009 Nye 43 har det gammle 42 skroget, men inni er det mye nytt mye bra og noe mindre bra. Jeg syntes at 43 er en flott båt. Dette med at Lunde tar kontakt er jeg heller overasket over, skikkelige forhandler følger alltid opp. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 18.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2009 Flott at Lunde ordner opp svakheter. Men også fanklubben ville vel foretrukket at det som ble levert orignalt var bra nok? Baatsman: Fikk du vite eksakt hva som var problemet, eller er det en "bedriftshemmelighet"? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
baatsman Svart 21.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 (redigert) SMS fra Lunde Båt. El-panelet er skiftet, det samme med gass-fjæren til rod-kicken. Ligger nye innkjøpte spilebunner der, men de hadde de ikke tilpasset. hehe . Men enkelt å greit for oss som slipper å være tilstede. Bra for LB som for jobbe i fred. ellers "feilen ikke innbefattet brannfare eller fare for personer som bruker tavlen/panelet" Redigert 21.Januar.2009 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Enzo Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 SMS fra Normar. Rodkick skiftet , vi tok med det samme båten din på land og polerte den , gikk over riggen , bunnstoffet og renset trekkene i salongen , vi la også inn nye badehåndklær for at de skulle matche trekkene på de nye Dux madrassene som vil har fått tilpasset og satt inn i båten , håper det er i orden at vi la en liten påskjønnelse i barskapet for å vise at vi setter pris på deg som kunde. Ha en fin dag og husk å gi beskjed når du vil at kongen skal komme å gi deg rormannstips. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 21.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 SMS fra Normar. Rodkick skiftet , vi tok med det samme båten din på land og polerte den , gikk over riggen , bunnstoffet og renset trekkene i salongen , Var det såpass dårlig grunnarbeid. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Ship of fools Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 SMS fra Viknes: Hei kjære kunde! Vi så at det lå et par reisemagasiner i båten din så vi tar det som et tegn på at du liker sol. Vi har derfor montert den nye sunbridgen på båten din. Vår servicesjef syns at kona di så litt "pjusk" ut da hun hentet båten, så han feide over henne på akterdekket. Håper du er fornøyd med servicenivået og ønsker deg lykke til videre. PS: Skal hilse fra servicesjefen;-) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 Var det såpass dårlig grunnarbeid. Etter en halv vinter i sur nedbørland så trengtes det litt tuneup ja Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 Enzo, prater du helt sant nå da? Kjenner Even og resten av gjengen personlig. Det er greit at du tar i, men det er vel grenser? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 Jeg lyver og ler så mavefettet disser , ja jeg har fått meg ny rodkick men resten var bare tull Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 He he, ler godt selv jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Leading Edge Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 Må innrømme at det er lenge siden jeg har ledd så godt som jeg gjorde etter at ship of fools kom med siste innlegg i SMS trilogien.....Kona lurte på hva i all verden jeg holdt på med.. Sitér dette innlegget You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------ Link to post
SRA Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 Kan bekrefte at Lunde gir god service, kjøpte båt brukt privat, på denne var det montert autopilot. Motor konka ut og jeg tok kontakt med Lunde båt, joda de leita opp i sine registre og fant ut at dette var levert av dem til første eier - det resulterte i ny motor uten kostnad for meg. Hører med til historien at jeg ikke ante hvem som hadde levert dette, om det var ettermontert elle hva - hadde ikke noen kvitering heller. Sitér dette innlegget Link to post
AlfArie Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 Virker som om en del er misunnelige på oppfølgingen "Lunde båteiere" får, dersom du ikke kan slå dem, så dritt dem ut. Sitér dette innlegget Link to post
God Sommer Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Jeg har også veldig gode erfaringer med Lunde Båt, hadde en Bavaria 33 tidligere, nå kjøpte jeg en Jeanneau og trodde jeg gikk opp i kvalitet.. men her var det etter min mening hverken bedre kvalitet eller service. masse slurvefeil på båten og dårlig tilpassing av listverk osv i innredningen... For ikke å snakke om forhandleren i Bergen Nauticsailing, de virker litt useriøs bare ute etter å tjene penger for en hver pris. jeg måtte tilslutt bare henvende meg til importøren Heitmann Marin de ordner heldigvis opp i de andre sitt rot. heheheheh Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Virker som om en del er misunnelige på oppfølgingen "Lunde båteiere" får, dersom du ikke kan slå dem, så dritt dem ut. Dette er det beste og mest reffsikre innlegget jeg har lest på lenge her forumet.... Tar av meg sydvesten for dette... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Sun Flyer Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Jeg har også veldig gode erfaringer med Lunde Båt, hadde en Bavaria 33 tidligere, nå kjøpte jeg en Jeanneau og trodde jeg gikk opp i kvalitet.. men her var det etter min mening hverken bedre kvalitet eller service. masse slurvefeil på båten og dårlig tilpassing av listverk osv i innredningen... Hvorfor kjøpte du den når den ikke var bedre. Bavaria har jo også modeller i den størrelsen... Baatsmann: Hva var galt med panelet? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.