Jump to content

Lunde Båt, leverandøren som tar ansvar

baatsman

Recommended Posts

Men hvis båten nå etterhvert er i orden, har du jo en som er like bra som den du så på messa? Hvorfor valgte du ikke bare en bav 39 eller 40 hvis disse er like bra og 200 000 billigere? Det må jo ha vært et eller annet som gjorde at du valgte den du har? Jeg hadde definititivt kjøpt bavaria hvis jeg hadde likt disse. Rimelige og lett tilgjengelige som de er. :smiley:

Det jeg har hørt av skepsis til Lunde Båt har utelukkende vært addressert Lunde båt avd. stavanger. Tror ikke de holder samme nivå som leangbukta. Ikke unaturlig at forholdet Heitmann - Nautic Sailing kan by på noe av det samme. Men Ørjan i Nautic er veldig dyktig/utadvent/entusiastisk som selger. Peter Heitmann derimot..

Motorbåt er harry - A. Rosèn

Det jeg har hørt av skepsis til Lunde Båt har utelukkende vært addressert Lunde båt avd. stavanger. Tror ikke de holder samme nivå som leangbukta. Ikke unaturlig at forholdet Heitmann - Nautic Sailing kan by på noe av det samme. Men Ørjan i Nautic er veldig dyktig/utadvent/entusiastisk som selger. Peter Heitmann derimot..

Jeg har handlet med Lunde Båt Stavanger og min ERFARING er god, anbefaler dem.

Hørt om er en vanlig sak i Bavaria diskusjonene, det toppet seg for meg da det tidligere ble henvist til; Nederlandsk par som virket seilvant sa at Bavaria var dårligt....

( "hørt om" dukker ofte beleilig opp...)

..............., det toppet seg for meg da det tidligere ble henvist til; Nederlandsk par som virket seilvant sa at Bavaria var dårligt....

Dette er hva jeg faktisk skrev;

Nå kunne jeg fortalt hva et hollandsk ektepar med en nydelig seilbåt i stål sa igår om Bavaria seilbåter sånn generelt, men jeg lar det være, enn så lenge! Mannen i "huset" hadde vært ansatt i den hollandske marine siste 20 år hvor hans jobb var å seile regatta med en av de to båtene som de nederlandske skattebetalere hadde gleden av å betale for slik at marinen vant internasjonale regattaer! Nå skulle de bare kose seg og sette båten hundre prosent i stand på et par år før de skulle seile jorda rundt de påfølgende tre årene.

Forstår godt at du ikke var imponert, men formålet var heller ikke å imponere deg! :wink:

Forøvrig har jeg ikke noe sted, eller noen gang, sagt noe negativt om Bavaria eller Bavariabåter, men ptt pytt, vi husker alle hva vi ønsker å huske, ikke sant? :cool:

Redigert av Mouche (see edit history)

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Jeg har tatt del jobber sammen LP-Yacht i Danmark. Gutta hos LP klagde over surr hos LundeBåt, bestilling med utstyrslevering og klargjøring ble levert til dem vanlig samme uke og levering skulle vært og vanlig 20-30 båter av gangen. Klart de ble forsinkelser og sure kunder (dem er garantert ikke medlemmer av Båtplassen). Men de som gjørde utslaget med min tilværelse der nede var gutta fra LundeVest! Dem hadde heltatt ikke teknisk innsyn og alt dem gjørde måtte gjøre om. Mer surr har jeg aldrig opplevt hele mitt liv :nonod:

Redigert av Ajax (see edit history)

En annen sak ned i LP-Yachts når jeg holdte på der var at seriøs leverandør hadde årdnet opp med lavbudsjet innstallasonsfirma her fra til montering av baugpropeller til sine båter. Dem sin budsjett rekket til epoxysparkeling av tunnel og topcoat rett over. Selfølge vet vi alle her i tråden at polyester over epoxy er farlige tinger og tunnel limt i med sparkel er ikke egnet til bruk i badekar. Etter hvert har disse båtene dukket opp i land hos dem i Norge som sprekkene kommer fram. Men dem er seriøse, de skal dem ha :yesnod:

Må få gleden av å ønske Ajax velkommen til forumet eller er det muligens tilbake?? :wink: ...... Men velkommen skal du være åkke som...... :flag:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

• 2 uker senere...
Men de som gjørde utslaget med min tilværelse der nede var gutta fra LundeVest! Dem hadde heltatt ikke teknisk innsyn og alt dem gjørde måtte gjøre om. Mer surr har jeg aldrig opplevt hele mitt liv :nonod:

He he hva gjorde de i Danmark da? Ser at Nauutic har ansatt en av disse fra lundebåt vest for å drive service... det kan jo være enda en grun for å holde seg borte fra de hehehehe :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...