norflyer Startet 17.Januar.2009 Del på Facebook Startet 17.Januar.2009 (redigert) Hei alle sammen. Sitter her og kikker litt på noe Gps plottere. Hos Simrad har de en som heter Ce32 og en som heter Cp 32. Har lett igjenom siden til simrad.. Men kan ikke finne den ene varianten. Er det noen som har noen anelse hva som er forskjell på disse 2?? Takker så mye for de kloke tanker som finnes her inne på BP.. Redigert 17.Januar.2009 av norflyer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Så vidt jeg husker er CP 32, 42 etc. en repeater eller slave om du vil til CE 32, 42. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
norflyer Svart 17.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Dette er en sak jeg har vurdert å kjøpe på ebay. Og den ser helt lik ut til den andre. Samme koblinger osv osv. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...T&viewitem= http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Synes de er farlig like ut. Us europa modell??? Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Tror en CP er en ren plotter og en CE er en kombi plotter og ekkolodd. Jonn Sitér dette innlegget Link to post
norflyer Svart 17.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Begge plotterene har utgang for ekkolodd bak.... Så det er jo derfor jeg ikke helt kan forstå det.. Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Finner manualer på CP31 og CP33 på nettet, men ikke for CP32. Etter det jeg ser så er 31 og 33 rene plottere. (Har ikke lest de, kun skumlest litt). Det må vel være noen på baatplassen som har denne og som kan svare deg. Jonn Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Manual til CP32 er lagt ut her på baatplassen. CP32 er en kartplotter, CE32 er kartplotter og ekkolodd. I manualen til CP32 står det at "ECHO porten er kun for log og temperatur data input". Jeg har en CE33 og er rimelig fornøyd. Noe liten skjerm, men solid/ stabil og lett avlesbar i sollys. Tilfredstiller mine begrensede behov. Sitér dette innlegget Link to post
norflyer Svart 17.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Kjempe flott. Her inne er det alltid svar å få.. Har ikke den store cokpiten i båten så en liten plotter er greit. Så spørs om det ikke blir plotter på meg da. Takker alle sammen for hjelpen.. Sitér dette innlegget Link to post
askeladden78 Svart 18.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2009 (redigert) Manual til CP32 er lagt ut her på baatplassen. CP32 er en kartplotter, CE32 er kartplotter og ekkolodd. I manualen til CP32 står det at "ECHO porten er kun for log og temperatur data input". Jeg har en CE33 og er rimelig fornøyd. Noe liten skjerm, men solid/ stabil og lett avlesbar i sollys. Tilfredstiller mine begrensede behov. Hei, lurte på om du vet om det finnes norsk utgave av brukerhåndbok til simrad ce33 på nett? Har prøvd å google, men fant ikke noe:( Redigert 18.Oktober.2009 av askeladden78 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 19.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2009 Her finner du brukerhåndbok til CE33 på Norsk/ Dansk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.