Jump to content

Forskjell mellom Simrad Ce32 og CP 32

norflyer

Recommended Posts

Hei alle sammen. Sitter her og kikker litt på noe Gps plottere. Hos Simrad har de en som heter Ce32 og en som heter Cp 32.

Har lett igjenom siden til simrad.. Men kan ikke finne den ene varianten. Er det noen som har noen anelse hva som er forskjell på disse 2??

Takker så mye for de kloke tanker som finnes her inne på BP..

Edited by norflyer (see edit history)

Finner manualer på CP31 og CP33 på nettet, men ikke for CP32. Etter det jeg ser så er 31 og 33 rene plottere. (Har ikke lest de, kun skumlest litt).

Det må vel være noen på baatplassen som har denne og som kan svare deg.

Jonn

Kjempe flott. Her inne er det alltid svar å få.. Har ikke den store cokpiten i båten så en liten plotter er greit. Så spørs om det ikke blir plotter på meg da.

Takker alle sammen for hjelpen..

• 9 months later...
Manual til CP32 er lagt ut her på baatplassen.

CP32 er en kartplotter, CE32 er kartplotter og ekkolodd. I manualen til CP32 står det at "ECHO porten er kun for log og temperatur data input".

Jeg har en CE33 og er rimelig fornøyd. Noe liten skjerm, men solid/ stabil og lett avlesbar i sollys. Tilfredstiller mine begrensede behov.

Hei, lurte på om du vet om det finnes norsk utgave av brukerhåndbok til simrad ce33 på nett?

Har prøvd å google, men fant ikke noe:(

Edited by askeladden78 (see edit history)