NilsPils Startet 17.Januar.2009 Del på Facebook Startet 17.Januar.2009 (redigert) Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike kalesjeknapper? Eller tilsvarende? Må være syrefast stål eller forkrommet messing. http://www.vicarinternational.com/fasteners13.html Redigert 17.Januar.2009 av NilsPils (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Ludde Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 (redigert) Ser ut til å være de samme som brukes på Bavaria motorbåter. Kontakt Lunde Båt, www.motorboat.no så kan de sikkert hjelpe deg. Redigert 17.Januar.2009 av Ludde (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Bitteliten Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 NordWest bruker slike på trekket til frontvinduene. De kan sikkert forse deg med noen. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 jeg har sånn i campingvognen til å holde skyvedøren på plass under kjøring. hobby 650. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 18.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 Takk for svar så langt. Men jeg trenger minst 100 stk. Kan få kjøpt fra USA for ca USD 7,- pr stk. (+MVA, frakt, ++...). Tenkte det kanskje var noen her i landet som selger i større kvanta....? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Lego Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 Hei! Jeg fikk ny kalesje til akterdekket i august 2008, og her er kalesjen festet nede med slike knapper. Dette fikk jeg fra Eteka i Sveio kommune. Kanskje de har litt kvanta, de produserer en hel del kalesjer vet jeg. MVH Leif Magne Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 NilsPils: Hvis du får tak i, kunne jeg blitt med på kjøpet? trenger 10 stk (egentlig 2, men greit å ha).. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Sylvester Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike kalesjeknapper? Eller tilsvarende?Må være syrefast stål eller forkrommet messing. http://www.vicarinternational.com/fasteners13.html Hør med Jens Sagen, de har disse. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
ja..men.. Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 Heisann, både Jens Sagen AS og alle landets Watski forhandlerne har eller kan bestille disse i både 100 pack eller 1 og 1 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.