MartinN Startet 17.Januar.2009 Del på Facebook Startet 17.Januar.2009 Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 18.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 Ingen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 19.Januar.2009 Del på Facebook Svart 19.Januar.2009 ikke sett i noen kataloger e.l og dem blar jeg mye i ............... for meg ser det ut som noe man slipper lettest unna med å sy opp/snekre selv i en annen tråd her skriver jeg om sying av puter etc - vil du ha tlf til ei som syr bra her i østfold så send en im Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
johnson Svart 19.Januar.2009 Del på Facebook Svart 19.Januar.2009 Selges mye på ebay... men hvis du absolutt må ha det i norge kan jeg ikke hjelpe deg... Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.