Thorlyn Startet 18.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 18.Januar.2009 (redigert) Vinnerne i sin klasse ble Windy og marex http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?id=409487&cat=5867 Redigert 18.Januar.2009 av THORLYN (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Fru Jacobsen Svart 18.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2009 Det var jo veldig stort med to Norske da Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bonus Svart 18.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2009 Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 18.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2009 Dette var imponerende. All honør til Windy. Jeg synes det er spesielt hyggelig at Marex vant sin klasse - virkelig en flott og så langt jeg kan se gjennomtenkt båt. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 18.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2009 Windy fikk endel kritikk fra båtpressen da 44 Chinook ble lansert ifjor. Prototypen hadde for flatt dashbord, noen dårlige løsninger på innredning ++. Den modell som ble vist på London Boatshow i forrige uke var oppgradert på disse punktene. Det er jo hyggelig at Windy lytter til konstruktiv kritikk og gjør noe med det. Jeg hadde en lengre prat med Knut Heiberg Andersen (CEO Windy) på denne messen. Han kunne fortelle at Windy hadde flere modeller med formspråket fra Chinook i pipeline. Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 18.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2009 Morro og høre for en Windyentusiast Trond Sitér dette innlegget Link to post
BrewMaster Svart 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 (redigert) Superbra, Chinook båten i mine drømmer, med IPS. Hadde vært morro om drømmen ble virkelighet. Redigert 19.Januar.2009 av BrewMaster (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg gir meg aldri, og heller ikke da. Link to post
Victora III Svart 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 (redigert) Enda mer imponerende en Windy-kåringen, synes jeg at Marex også vant, var. Synes det var en ganske fornøyelig forklaring Marex hadde på at 370 Aft Cabin (med aktercabin) var blitt så populær nedover i Europa. Båten har romslige dollbord som er litt nedsenket. Dette falt bl.a. tyskerne for, for da kan puddelen løpe uhindret rundt hele båten!! Godt noen har tatt markedstilpasning på alvor Forøvrig interessant at en båt med AC, som mange opplever som en litt gammeldags og pasè løsning nå får sin fornøying - og til og med vinner priser. Redigert 19.Januar.2009 av Swande (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Det er vel ikke akkurat første gang Windy høster priser for sine båter. Hvis jeg ikke husker feil så har Windy 25 mirage blitt utkåret i sin klasse to år på rad. Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Og 32 Grand Tornado en gang dersom jeg ikke husker feil. De kan sakene sine. :) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Vet ikke helt om de kan sakene sine på 44'en. Prototypen var jeg ombord i i fjor - den imponerte ikke oss. 44'en har også testet dårlig i Motorbot Montly. Men det ryktes at Windy har forbedret båten en hel del - så det blir spennende å se den til helgen. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Er jo flotte båter selv om de ikke helt passer den form for båtliv jeg bedriver. Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Flotte båter, særlig Marex synes jeg har truffet meget bra med utseendet. Windyen mangler litt særpreg etter min smak, det er liksom så mange båter som ser sånn ut. Men det er helt sikkert en gjennomarbeidet båt av høy kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Bavaria vant i klassen båter under 30 fot. Merker jeg mindre begeistring for denne prisen..... ? Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Bavaria vant i klassen båter under 30 fot. Merker jeg mindre begeistring for denne prisen..... ? He he den smakte den tenker jeg Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Finn Erik Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Hvilke modell er det ? kan du/dere få lagt inn et bilde eller en link ? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Unikt at Marex klarer å komme på banen igjen med en akter-cabin båt ! Skuta er så flott at jeg har laget ny sparekonto ! Jeg vil ha en sånn ! Håper ikke finanskrisa dreper den båten ! Måtte det bli mange av den ! Sitér dette innlegget Link to post
Jan Rune Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Som ihuga Marex entusiast bare MÅ jeg legge inn dette bildet :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: Sitér dette innlegget Jan Rune Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.