Kaptein Blondebill Startet 19.Januar.2009 Del på Facebook Startet 19.Januar.2009 Hei I Askøy Seilforening har vi et ganske aktivt Ynglingmiljø http://www.askoy-seilforening.no/?page=32&show=44 med 12 båter som vi har sammen med Sjøkrigsskolen. Vi samles hver torsdag i sesongen og har plass til flere som vil seile Yngling. I forbindelse med at Norsk Ynglingklubb http://www.yngling.no/ prøver å få litt blest om båttypen igjen skulle jeg hatt kontakt med andre som seiler Yngling på på Vestlandet. Om du seiler Yngling og vil ha informasjon om hva som skjer i miljøet så send meg en IM . Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 20.Januar.2009 Del på Facebook Svart 20.Januar.2009 Hei, hadde en yngling tidligere riktig nok nr 101 men om du treffer noen som har den nå hører jeg gjerne fra dem,. Den ble solgt til en kar i Trondheim for maaaange år siden. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Seilaren Svart 20.Januar.2009 Del på Facebook Svart 20.Januar.2009 Hei1 Ynglingmiljøet i Stavanger har vel sakte med sikkert dødd ut. Finnes enda noen båter rundt omkring i byen, men ikke noen aktive. Tror ikke det er noen aktive i Haugesund heller. Hør med Skage her på forumet. Muligens det er noen aktive Ynglingseilere på Stord? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Kaptein Blondebill Svart 21.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Januar.2009 Finnes enda noen båter rundt omkring i byen, men ikke noen aktive. Selv om de ikke seiler aktivt så vil de kanskje ha informasjon rund Ynglinger og hva som skjer i Ynglingmiljøet ellers. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 21.Januar.2009 Del på Facebook Svart 21.Januar.2009 Det kan gode hende det Vet det er en del Ynglinger i Ryfylket som blir brukt som hyttebåter... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.