hei Startet 20.Januar.2009 Del på Facebook Startet 20.Januar.2009 (redigert) Hei Har til nå rigget til preventer med line fra bom til bau med retur til cocpite men synes denne løsningen kan virke ok/bedre. Om man ser bort fra prisen da. Noen som har kjennskap/bruk av Walder boombrake. Fungerer denne. Finner den kun på utenlandske nettsider, noen som vet hvem som forhandler disse i norge. Redigert 20.Januar.2009 av hei (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kanel Svart 20.Januar.2009 Del på Facebook Svart 20.Januar.2009 Hei Jeg kan si at den fungerer veldig bra, synest den er helt super. Den fulgte båten så jeg er ikke sikker på hvor i Norge du kan kjøpe, men finner den sikkert billigere på nettet uansett Og den er enkel å bruke Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 20.Januar.2009 Del på Facebook Svart 20.Januar.2009 Jeg er interessert i dette også, men synes Walder er dyr! Dutchman Boom Brake er ca. 1/2 pris og ser ut til å fungere etter det samme prinsippet. Noen som kjenner til denne? Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
hei Svart 20.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2009 (redigert) http://www.walderweb.com/index.htm Virker jo som et ryddig system. Ser på dette som endel av sikkerhetspakken ombord. Vi skal jo ut på en lengre tur så tror nok et av disse systemene blir kjøpt. Med kun 2 voksne ombord tror jeg dette kan være med på å senke skulderene litt i noen situasjoner. Interessant Nor_ smurf. Redigert 20.Januar.2009 av hei (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Impuls 3 Svart 22.Januar.2009 Del på Facebook Svart 22.Januar.2009 Har seilt en sesong med Walder bombrens og er svært godt fornøyd. Har seilt på platt lens med fullt storseil i 10 m/s og strammet den grønne lina på vinsjen. Bommen gled bare langsomt over. Utstyret ble levert og installert av Southern Cross Spars i Bærum, de gjorde en pen jobb. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.