onkel_ove Startet 20.Januar.2009 Del på Facebook Startet 20.Januar.2009 Den 29-31/1 vil AOF avholde kurs som leder til Båtførerbevis (hvis bestått eksamen) kl 17-21 tor-fre, og 09-17 på lør. Kontakt: Mary Rugland Studiekonsulent mary.rugland@aof.no tlf: 94 78 66 58 Får AOF 2-3 personer til så avholdes kurset, hvis ikke blir det kanserllert. Er selv påmeldt, passer godt for meg den helgen, Så det i sommer som var, flere av dere som trenger kurs/oppfriskning :-) Mvh Ove Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Seilaren Svart 20.Januar.2009 Del på Facebook Svart 20.Januar.2009 Hvem er AOF? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Kjell E Svart 20.Januar.2009 Del på Facebook Svart 20.Januar.2009 AOF Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
nimbuster Svart 20.Januar.2009 Del på Facebook Svart 20.Januar.2009 (redigert) Det er Båtførerprøve-kurs i Ski i Follo (AOF Follo) også. Et helgekurs 30.1-1.2) som går fredag kveld, lørdag og søndag. Kurset går som oppsatt, men det er plass til noen få til. Kurset avsluttes med elektronisk prøve. Redigert 20.Januar.2009 av nimbuster (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 20.Januar.2009 Del på Facebook Svart 20.Januar.2009 Burde jo være mulig å få med to personer på kurset... Eventuelt kan du spørre Sjøspeiderne i Sandnes. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Kjetil1 Svart 21.Januar.2009 Del på Facebook Svart 21.Januar.2009 Kan stille jeg, hvis noen spanderer ... Etter å ha blitt feilbehandlet av en tannlege må jeg ut med 8+ båtpenger jeg ikke hadde regnet med, for å få ordnet opp igjen ... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Poseidon Svart 22.Januar.2009 Del på Facebook Svart 22.Januar.2009 Jeg arrangerer slike kurs fortløpende, så det er helt sikkert ikke noe problem Kursene hos oss inkluderer sogar praktisk seilas ombord POSEIDON II Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Servicemannen Svart 23.Januar.2009 Del på Facebook Svart 23.Januar.2009 Er ikke noet i reglene her på båtplassen å direkte reklame med egen virksomhet er forbudt? Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.