theppan07 Startet 21.Januar.2009 Del på Facebook Startet 21.Januar.2009 For mange år siden kjøpte jeg teltduk i nylon og lagde en "presenning" som jeg festet mellom noen trær når jeg overnattet ute. Dette bruker jeg fremdeles. Ved noen anledninger har jeg også benyttet dette i båten ved korte overnattingsturer. Med den båten jeg har nå er denne nylonpreseningen blitt for liten. Noen som vet hvor det går an å kjøpe teltduk i nylon i metervare? Jeg ønsker ikke å lage dette i kalesjestoff, da det blir tyngere å sette opp og er mindre fleksibelt/formingsvennlig. Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 21.Januar.2009 Del på Facebook Svart 21.Januar.2009 (redigert) hva med en av de store fjelldukene??????? https://jerven.secure.flexiweb.no/page/4432/ Redigert 21.Januar.2009 av m/s draugen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
theppan07 Svart 21.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Januar.2009 Takk for forslag ms draugen, men jeg ønsker duk i metervare slik at jeg kan sy litt her og der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.