God Sommer Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Hei alle sammen Jeg er helt ny her, har lest på forumet en stund og blitt bitt av basillen hehehehe nå vil jeg bare takke for masse flotte innlegg.... gleder meg til å begynne å skrive litt selv.... Quote Link to post
rover Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Velkommen, velkommen. Men du har gått i en liten tidsfelle, stjeler en del tid gjennom året denne siden:-) Quote Link to post
Ribtjenester Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Velkommen til et fantastisk forum Quote www.ribtjenester.no Link to post
2nd Trikker'n Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Velkommen til BP. Quote Link to post
Pelle Parafin Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Velkommen til BP. Her er det ingen hjelp å få, når du er blitt BP avhengig,for det blir du nokså fort.Her går det raskt noen timer til dagen. Quote Link to post
Brizo Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 God sommer, hvem er det som har ledet deg inn i fristelsen? Slutt mens du kan. Dette har en sterkt avhengighetsgrad. Det var ment som en sterk advarsel. :nono: Det går fort noen timer om dagen her, men velkommen skal du være. Mvh Lang panne Quote Link to post
JanS/EIR Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Velkommen ombord, God Sommer! De timene du utvilsomt kommer til å bruke her på baatplassen.no vil du nok ikke angre på. Her kan du lære utrolig mye om båtliv generelt og om båter, motorer og annen utrustning av alle tenkelige slag. Og så er det sosialt også! Kos deg. mvh JanS Quote Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
nimbuster Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Slutter meg til her...velkommen inn! Quote Link to post
Frank Allan Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Velkommen. Jeg er ganske ny her sjøl, og har hadd mye hjelp og råd fra medlemmene her. Ett fin forum for båtfolk. (Folk i båt) Quote Link to post
Noflow Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 (edited) det er skummelt hvor mye man lærer på forum, tiden man bruker hadde man sikkert ikke brukt til noe bedre uansett ;) Edited January 22, 2009 by dal-z (see edit history) Quote Link to post
Sinten Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Velkommen til BP Quote "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
vannoverallt Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Velkommen, må liksom innom her daglig, men mest liksom for og følge med om det har skjedd noe Quote Link to post
beauty of aqua Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 velkommen til norges nest flotteste forum!! Quote mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
m/s draugen Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 (edited) Blå kors har mange kunder fra dette forumet Edited January 22, 2009 by m/s draugen (see edit history) Quote Link to post
Finn Erik Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Velkommen inn i varmen! Men vær klar over at detta et farlig, regn med å få noen klager av kona flere ganger om dagen. (dersom du har noen da )Hils fra oss her inne og si at det finnes værre ting du kunne drivi med. Ellers er det mye fint å både se og lære. Quote Link to post
God Sommer Posted January 23, 2009 Author Share Posted January 23, 2009 Hei igjen Takk for masse tilbakemeldinger..... hehehehe og advarsler... er nok allerede fortapt, men som sagt av andre her, det er nok mangen ting man kan gjøre som er mye verre enn å tilbringe noen timer her inne... jeg får bruke den bærbare inne i stuen så er vi i allefall i samme rom Quote Link to post
Fru Charente Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Ja velkommen skal du være, men dette er ikke bare stedet for deg, vi fruene har våre egne sider Rosa sider, så fruen er velkommen inn i varmen hun også. La henne slippe til, for her er det mange flotte tips også for oss damer. Klem til fruen fra Fru Charente Quote Link to post
milo Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 velkommen til norges nest flotteste forum!! ???? velkommen i forumet, supert å følge med på div tråder, og trenger en hjelp, er det sikkert en her inne som vet råd. Quote Link to post
mateco Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 (edited) Velkommen ombord, God Sommer!De timene du utvilsomt kommer til å bruke her på baatplassen.no vil du nok ikke angre på. Her kan du lære utrolig mye om båtliv generelt og om båter, motorer og annen utrustning av alle tenkelige slag. Og så er det sosialt også! Kos deg. mvh JanS Heisann "God Sommer"!! Jeg kunne ikke sagt det bedre selv, så jeg tok en tjapp en og siterer Jans/Bamse sitt innlegg! Her er det godt å være! Ingen spørsål eer for "dumme". Bare å spørre i vei! Men før du gjør det, så sett deg inn i regelverket for både det å skrive i innlegg og det å starte en ny tråd! Denne teksten på tråd start"Ny Her" kunne ha havnet i OT gruppa. Dvs Out of Topic. Tråden må inneholde et snev av maritimt innhold!! Men som sagt, leser du regelverket så går det bra!! Velkommen så mye!! mvh Bjørn Edited January 23, 2009 by mateco (see edit history) Quote Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Fanafjord Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Bergenser med seilbåt. Fantastisk Hjertelig velkommen. Quote I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Recommended Posts