Jump to content

Ny Her

God Sommer

Recommended Posts

Hei alle sammen

Jeg er helt ny her, har lest på forumet en stund og blitt bitt av basillen hehehehe :smiley: nå vil jeg bare takke for masse flotte innlegg.... gleder meg til å begynne å skrive litt selv.... :cheers:

God sommer, hvem er det som har ledet deg inn i fristelsen? :discuss: Slutt mens du kan. Dette har en sterkt avhengighetsgrad. :headbang:

Det var ment som en sterk advarsel. :nono: Det går fort noen timer om dagen her, men velkommen skal du være. :flag:

Mvh Lang panne

Velkommen ombord, God Sommer!

De timene du utvilsomt kommer til å bruke her på baatplassen.no vil du nok ikke angre på.

Her kan du lære utrolig mye om båtliv generelt og om båter, motorer og annen utrustning

av alle tenkelige slag. Og så er det sosialt også! Kos deg.

mvh

JanS

Old fishermen never die - they only smell that way!

Velkommen inn i varmen! Men vær klar over at detta et farlig, regn med å få noen klager av kona flere ganger om dagen. (dersom du har noen da )Hils fra oss her inne og si at det finnes værre ting du

kunne drivi med.

Ellers er det mye fint å både se og lære.

Hei igjen

Takk for masse tilbakemeldinger..... hehehehe og advarsler...

er nok allerede fortapt, men som sagt av andre her, det er nok mangen ting man kan gjøre som er mye verre enn å tilbringe noen timer her inne... jeg får bruke den bærbare inne i stuen så er vi i allefall i samme rom :smiley::cheers:

Ja velkommen skal du være, men dette er ikke bare stedet for deg, vi fruene har våre egne sider Rosa sider, så fruen er velkommen inn i varmen hun også.

La henne slippe til, for her er det mange flotte tips også for oss damer.

Klem til fruen

fra

Fru Charente

:giggle:

Velkommen ombord, God Sommer!

De timene du utvilsomt kommer til å bruke her på baatplassen.no vil du nok ikke angre på.

Her kan du lære utrolig mye om båtliv generelt og om båter, motorer og annen utrustning

av alle tenkelige slag. Og så er det sosialt også! Kos deg.

mvh

JanS

Heisann "God Sommer"!!

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv, så jeg tok en tjapp en og siterer Jans/Bamse sitt innlegg!

Her er det godt å være! Ingen spørsål eer for "dumme". Bare å spørre i vei!

Men før du gjør det, så sett deg inn i regelverket for både det å skrive i innlegg og det å starte en ny tråd!

Denne teksten på tråd start"Ny Her" kunne ha havnet i OT gruppa. Dvs Out of Topic.

Tråden må inneholde et snev av maritimt innhold!! Men som sagt, leser du regelverket så går det bra!!

Velkommen så mye!!

:sailing:

mvh

Bjørn

Edited by mateco (see edit history)

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Bergenser med seilbåt. Fantastisk

Hjertelig velkommen.

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.