Superkul Startet 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 22.Januar.2009 skal lage en vinkel under bordet så søyla kommer nærmere midten se tegn: noen som tar på seg en slik kjapp jobb eller vet om noen i fredrikstad omegn?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Lagavulin Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Tja, hvis du har tid til å ta en tur opp i skogen til Aremark på dagtid, så har vi mulighet for å sveise alu. vi... Kan hende du får kontantrabatt også.. Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Superkul Svart 22.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 det går ikke å sende im til deg..... Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Gurba Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Jeg har en god nabo som sikkert fyrer opp froniusen litt på kvelden ..gjør det veldig billig... da må du til rakkestad. Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Hehe er vel litt langt i fra her, men sveise alu eg Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Lagavulin Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 (redigert) Har sendt deg en IM, fått den? Uansett, bare å ta kontakt. mail www.nyplast.no Redigert 22.Januar.2009 av Lagavulin (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Teerex Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 men husk, ikkeno svart arbeide her Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Ingar Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Apropos, noen som har prøvd dette? Skikkelig TV-shop aktig den skrekkelige websiden, og det høres og ser ut til å være for godt til å være sant..... Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Jeg hadde et Harris F1 roadrace-motorsykkel med bakgaffel av gass-sveist aluminium. De var gamle gubber baketil på verkstedet hos dem i England som hadde aldrig gjørt annet hele sitt liv. Etter sveisingen måtte den stå i avglådningprosess i 2 dager. Finere sveising har jeg aldrig sett. Men bruk av propan har jeg ikke sett til sveising men til oppretting av motorsykkelramme og felger bruker man de. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Servicemannen Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Apropos, noen som har prøvd dette? Skikkelig TV-shop aktig den skrekkelige websiden, og det høres og ser ut til å være for godt til å være sant..... Dette er ett av de mest intreserte jeg har hørt på de siste Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Allan E Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Jeg har vært borti noe lignende. Tror at det het magnaflux og smeltepunktet på loddematerialet var litt over 600°C mens aluminium smelter på 660°C. Aluminiumsoksyd har et smeltepunkt på mer enn 3000° og holder ofte i rett form selv om materiale innvendig flyter. Så magnaflux var vanskelig å bruke. Brukte oksygen og acetylen med et overskudd på acetylen tror jeg. Det var på slutten av 70 årene jeg brukte dette loddemiddelet, så det er fullt mulig at det har vært en utvikling på sveisemetoder. Dette produktet klarer å bryte oksydbelegget uten fluxmiddel og lodder ved ca 385° men at det skal bli sterkere enn grunnmaterialet har jeg litt liten tro på. Høres for godt ut til å være sant. Hvis noen kjøper så gi gjerne en tilbakemelding. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Apropos, noen som har prøvd dette? Skikkelig TV-shop aktig den skrekkelige websiden, og det høres og ser ut til å være for godt til å være sant..... Gasolin.no se video Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Apropos, noen som har prøvd dette? Skikkelig TV-shop aktig den skrekkelige websiden, og det høres og ser ut til å være for godt til å være sant..... Jeg så en kar på en fagmesse som sveisa sånn og jeg fikk prøve. Skulle tru jeg jobba med det så fint blei det. hvis det er det samme er det absolutt og anbefale Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.