Jump to content

Billig båttransport fra Gjøvik til Nord-Trøndelag?

prebennilsen

Recommended Posts

Du trenger nok følgebil pga bred last. Og da blir det dyrt.... Men fullt mulig. Sjekk Gulesider.no. Jeg ville sjekket prisene på skipsfrakt også. Lykke til!!

Turen begynner når man legger fra brygga....

det melder seg sikkert snart en sjøhauk til å transportere båten din gratis,det eneste du må betale er drivstoff :yesnod:

wait and see

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Komer litt an på hva slags båt det er, men en 40 fots planende motorbåt må normalt på en svanehenger pgå høyden. Er det FB båt, må nok targabøyle og vindskjerm av også...

Hva slags 40 foter er det snakk om? Det går vel ikke så mange 40 fotere på Mjøsa...?

Kan virkelig anbefale fraktebåt.
det melder seg sikkert snart en sjøhauk til å transportere båten din gratis,det eneste du må betale er drivstoff :yesnod:

Leser dere ikke hovedinnlegget før dere svarer, eller har Gjøvik blitt en kystby over natten??

Mvh. SAP

Er det slik at man kommer helt til Eidsvoll sørover(fra Mjøsa, er på tynn is.... :sweat: ) , så er det ikke lange biten for å få den fraktet til Oslo. Og herfra kan du velge og vrake. Jeg fraktet selv båt fra Florø til Arendal og det var ikke så ille pris sjøveien. Men siden jeg ikke trengte følgebil så ble det rimeligere med trailer. Er noe usikker på dette med Mjøsa og Eidsvoll....ikke mine trakter. Men det er en ide jeg ville sjekket ut. Ihvertfall om båten ligger på mjøsa nå.

Turen begynner når man legger fra brygga....

Det er neppe særlig mange båter som ligger på Mjøsa nå---

Innsjøen tappes ned mange meter om vinteren, og båthavnene ligger tørre.

Dessuten er det vel islagt i tillegg.

(Har ikke vært der i det siste---)

Anbefaler trailer på denne strekningen, men 40 fot da gitt??

betenkt på prosjektet

Old fishermen never die - they only smell that way!

Kan bli dyrt dette. Men hør med Bolkan transport i Namsos. De har biler for spesialtransport, og kjører en god del på Østlandet.

River 350 med 10 hk mercury

Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet.

Du får kontakte et trasport firma og spørre om de kan ta de som returlast.

Det de må vite er vekt, høyde fra kjøl og opp. Dvs, hvor høy blir båten på henger.

I tillegg må de vite bredden på båten for å finne ut om du klarer deg uten følge bil.

Jeg fikk opp en seilbåt fra Frdrikstad for en del år siden med en trailer som leverte en tømmerhytte fra Øverbygg.