prebennilsen Startet 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 22.Januar.2009 Hei! Jeg skal få en 40 fots båt transportert fra Gjøvik til Nord-Trøndelag. Noen som har forslag om hvilket trailerselskap som er billigst som kjører i disse traktene? Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Båttransport? .For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
sveinh04 Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Du trenger nok følgebil pga bred last. Og da blir det dyrt.... Men fullt mulig. Sjekk Gulesider.no. Jeg ville sjekket prisene på skipsfrakt også. Lykke til!! Sitér dette innlegget Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post
Janrik Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Jeg ville sjekket prisene på skipsfrakt også. Lykke til!! Det blir vel ikke billig, ifra Gjøvik? JanE Sitér dette innlegget Link to post
Medusa Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Kan virkelig anbefale fraktebåt. Det blir mye billigere, samt at båten din har det mye bedre på frakteskute enn timevis med gnissing og risting på bil... Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Ta bare og ring et av fraktebåtrederiene med linjefart mellom Gjøvik og Trøndelag Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
prebennilsen Svart 22.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Det er sikkert mange båter som går fra Gjøvik og til Nord-Trøndelag. Ingen som har efaring med noen selskaper da? Noen å anbefale? Sitér dette innlegget Link to post
Vikakar Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Du kan bare kontakte Toten Transportsenteral, de fikser sikkert dette. Sitér dette innlegget Bekymre deg ikke for det som er forbi, vend deg mot det som kommer. Link to post
beauty of aqua Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 det melder seg sikkert snart en sjøhauk til å transportere båten din gratis,det eneste du må betale er drivstoff wait and see Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
prebennilsen Svart 22.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Trur det går litt hardt utover båten hvis en sjøhauk skal kjøre den oppover E6. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Komer litt an på hva slags båt det er, men en 40 fots planende motorbåt må normalt på en svanehenger pgå høyden. Er det FB båt, må nok targabøyle og vindskjerm av også... Hva slags 40 foter er det snakk om? Det går vel ikke så mange 40 fotere på Mjøsa...? Kan virkelig anbefale fraktebåt. det melder seg sikkert snart en sjøhauk til å transportere båten din gratis,det eneste du må betale er drivstoff Leser dere ikke hovedinnlegget før dere svarer, eller har Gjøvik blitt en kystby over natten?? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
sveinh04 Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Er det slik at man kommer helt til Eidsvoll sørover(fra Mjøsa, er på tynn is.... ) , så er det ikke lange biten for å få den fraktet til Oslo. Og herfra kan du velge og vrake. Jeg fraktet selv båt fra Florø til Arendal og det var ikke så ille pris sjøveien. Men siden jeg ikke trengte følgebil så ble det rimeligere med trailer. Er noe usikker på dette med Mjøsa og Eidsvoll....ikke mine trakter. Men det er en ide jeg ville sjekket ut. Ihvertfall om båten ligger på mjøsa nå. Sitér dette innlegget Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post
JanS/EIR Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Det er neppe særlig mange båter som ligger på Mjøsa nå--- Innsjøen tappes ned mange meter om vinteren, og båthavnene ligger tørre. Dessuten er det vel islagt i tillegg. (Har ikke vært der i det siste---) Anbefaler trailer på denne strekningen, men 40 fot da gitt?? betenkt på prosjektet Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
sveinh04 Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Ok. I rest my case.... Sitér dette innlegget Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post
skibsplast ohoi Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Kan bli dyrt dette. Men hør med Bolkan transport i Namsos. De har biler for spesialtransport, og kjører en god del på Østlandet. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Sea Oasis Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Prøv Borger Ulven tlf 90953076 Sitér dette innlegget Link to post
prebennilsen Svart 23.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Det er en trebåt det er snakk om. Sitér dette innlegget Link to post
periss Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Du får kontakte et trasport firma og spørre om de kan ta de som returlast. Det de må vite er vekt, høyde fra kjøl og opp. Dvs, hvor høy blir båten på henger. I tillegg må de vite bredden på båten for å finne ut om du klarer deg uten følge bil. Jeg fikk opp en seilbåt fra Frdrikstad for en del år siden med en trailer som leverte en tømmerhytte fra Øverbygg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.