Pelle Parafin Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 (edited) Slik kan det gå,heldigvis ble ingen skadet.Det er uansett et trist syn. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=540097 Edited January 22, 2009 by Pelle Parafin (see edit history) Quote Link to post
Båtdrømmeren Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Må skryte av redningsprsonell her kun 10 min reaksjonstid det er bra. Er egentlig leit å se slik da mange i min familie lever av slike båter, det er livsverket til en stakkar som brenner. For disse fiskerne er dette mer enn kun en båt. Quote Link to post
skibsplast ohoi Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Dette var et stygt syn. Gudskjelov gikk det ikke liv. All honnør til redningsmannskapene. Quote River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Høvdingen Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Må skryte av redningsprsonell her kun 10 min reaksjonstid det er bra. Er egentlig leit å se slik da mange i min familie lever av slike båter, det er livsverket til en stakkar som brenner. For disse fiskerne er dette mer enn kun en båt. I sommer var jeg på en kirkegård i en av nabokommunene. Jeg gikk og kikket på gravstøttene og på flere var det festet et bilde. På en gravstøtte var det bilde av sjarken til mannen. Vet om flere som har hatt samme båt i hele sin yrkeskarriere som fisker. Quote Link to post
Recommended Posts