Pelle Parafin Startet 22.Januar.2009 Del på Facebook Startet 22.Januar.2009 (redigert) Slik kan det gå,heldigvis ble ingen skadet.Det er uansett et trist syn. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=540097 Redigert 22.Januar.2009 av Pelle Parafin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Båtdrømmeren Svart 23.Januar.2009 Del på Facebook Svart 23.Januar.2009 Må skryte av redningsprsonell her kun 10 min reaksjonstid det er bra. Er egentlig leit å se slik da mange i min familie lever av slike båter, det er livsverket til en stakkar som brenner. For disse fiskerne er dette mer enn kun en båt. Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 23.Januar.2009 Del på Facebook Svart 23.Januar.2009 Dette var et stygt syn. Gudskjelov gikk det ikke liv. All honnør til redningsmannskapene. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Høvdingen Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Må skryte av redningsprsonell her kun 10 min reaksjonstid det er bra. Er egentlig leit å se slik da mange i min familie lever av slike båter, det er livsverket til en stakkar som brenner. For disse fiskerne er dette mer enn kun en båt. I sommer var jeg på en kirkegård i en av nabokommunene. Jeg gikk og kikket på gravstøttene og på flere var det festet et bilde. På en gravstøtte var det bilde av sjarken til mannen. Vet om flere som har hatt samme båt i hele sin yrkeskarriere som fisker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.