blycher Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Hei!skulle til å gjøre rent luftfiltrene i dag,men da jeg tok dem av var dem ikke til å dele kan jeg legge hele greia i diesel?eller er det andre måter å gjøre dem rene på. Takker for svar Quote Link to post
terron Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Hvis det er de svarte "snorklene" du mener --> da skal de i følge instruksjonsboken rengjøres i diesel slik du selv foreslår! Quote Link to post
blycher Posted January 23, 2009 Author Share Posted January 23, 2009 (edited) Hei,nei de er grå runde "påtter" med en lang snorkel på.En for hver sylinder. Edited January 23, 2009 by blycher (see edit history) Quote Link to post
hegra Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Rengjøres i diesel.Fyll dem opp og ryst kraftig og legg til tørk.Innholdet i dem består av noe som kan minne om svært grov stålull og skal ikke åpnes.Tips,det filteret som er tilsluttet veivhusluftinga er som regel mer tilgriset enn de andre to. Quote Link to post
blycher Posted January 23, 2009 Author Share Posted January 23, 2009 Takker så mye da blir de rengjort i diesel!så skal jeg også ta en ekstra omgang på det som er tilkoblet oljeutluftingen. Quote Link to post
mask Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Skal disse filterene påføres grease etterpå de er rengjort? Det må vel være noe som driten kan festes på hvis det bare er grov "stålull"?? Quote Link to post
Skipper Worse Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Settes inn med motorolje. Quote I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts