blycher Startet 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 23.Januar.2009 Hei!skulle til å gjøre rent luftfiltrene i dag,men da jeg tok dem av var dem ikke til å dele kan jeg legge hele greia i diesel?eller er det andre måter å gjøre dem rene på. Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
terron Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Hvis det er de svarte "snorklene" du mener --> da skal de i følge instruksjonsboken rengjøres i diesel slik du selv foreslår! Sitér dette innlegget Link to post
blycher Svart 23.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 (redigert) Hei,nei de er grå runde "påtter" med en lang snorkel på.En for hver sylinder. Redigert 23.Januar.2009 av blycher (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Rengjøres i diesel.Fyll dem opp og ryst kraftig og legg til tørk.Innholdet i dem består av noe som kan minne om svært grov stålull og skal ikke åpnes.Tips,det filteret som er tilsluttet veivhusluftinga er som regel mer tilgriset enn de andre to. Sitér dette innlegget Link to post
blycher Svart 23.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Takker så mye da blir de rengjort i diesel!så skal jeg også ta en ekstra omgang på det som er tilkoblet oljeutluftingen. Sitér dette innlegget Link to post
mask Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Skal disse filterene påføres grease etterpå de er rengjort? Det må vel være noe som driten kan festes på hvis det bare er grov "stålull"?? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Settes inn med motorolje. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.