Penny Startet 23.Januar.2009 Del på Facebook Startet 23.Januar.2009 Ble invitert ut til en gård nær Stavanger for å se på noen motorer som skal ha stått igjen etter forrige generasjon, de lurte på hva de egentlig har stående og om noe av dette er brukendes for noen, eller om det bare er skrapjern. Jeg tok bilder og noterte, men har klart å reise fra notatboken min, så her er bare bildene i første omgang: Mercedes (mener å huske at denne hadde et nisifret nummer som begynte på 126) Bedford Ukjent #1 Ukjent #2 Mer av bensinmotoren i bakgrunnen på forrige Ukjent #3 Jeg har alle bildene i 3072x2304 hvis noen vil se nærmere på noe. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 23.Januar.2009 Del på Facebook Svart 23.Januar.2009 "Ukjent nr2" er vel en 6-sylindret fordmaskin på rundt 150 HK. Er ikkje heilt sikker, men trur at "ukjent nr1" også er en fordmaskin på rundt 70 HK Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 23.Januar.2009 Del på Facebook Svart 23.Januar.2009 Den blå på slutten av bildeserien er en Ford. Det kan man se av innsprøytningsventilene som på disse står under toppdekselet. Man ser også en turbo på denne. Der har nok "bellen" rett. Bensinmotoren er en typisk Volvo. Ukjent nr.1 er dog ingen Ford. Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 23.Januar.2009 Del på Facebook Svart 23.Januar.2009 Volvoen er en B 30, brukt i aq170 bla.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.