Mixen Startet 24.Januar.2009 Del på Facebook Startet 24.Januar.2009 Hei Noen som veit kor ein får kjøpe røstfri garnrull, eller ein mindre utgave som skal brukast til å drage ender\ line å event garn på. Dette er til en skorgenes snekke\sjark? Nettbutikk eller andre plasser? Karsten Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 24.Januar.2009 Del på Facebook Svart 24.Januar.2009 Kan du bruke denne? http://www.rappmarine.com/files/HR03-050705_1.pdf Er sikkert ikke billig så hvorfor ikke lage en selv. Skal du ikke dra veldig mye bruk over den så kan du bruke faste "andøvere". Jonn Sitér dette innlegget Link to post
Øyvind Kvammen Svart 24.Januar.2009 Del på Facebook Svart 24.Januar.2009 (redigert) Tenkte på noe alla slikt? Visst nåke klare å forstå denne tegninga. Hvor finne eg noe slik, kven kan lage noe slikt eller selger? Noen så veit? Redigert 24.Januar.2009 av Øyvind Kvammen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
gunped Svart 24.Januar.2009 Del på Facebook Svart 24.Januar.2009 Prøv Lorentsen i Kabelvåg Tlf.76066330 Sitér dette innlegget Link to post
lundberg Svart 24.Januar.2009 Del på Facebook Svart 24.Januar.2009 Du kan ju alltid stjäla bestens hehe. Jag tror att ja har den som ja fick med båten kvar skall kolla.Men den e lika stor som den på bolla. Jag får nog byta bild nu som du köpt båten Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
Mixen Svart 26.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Sopass... Jauu hadde vør perfekt den da... Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 3.Februar.2009 Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 Jeg fant denne i "Arkivet" mitt, Jan-co mek as, på ørskog, tlf 70270120 Sitér dette innlegget Link to post
Mixen Svart 3.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 Takk takk. Dette verka spennande... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.