mateco Svart 26.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2009 (redigert) baatplassen.no/bildearkiv/12/12520/dramglass.jpgingen over, ingen ved siden. Disse så riktig flotte ut. Du scorer høyt der ja!!! Bjørn Redigert; Tom-ass var før meg så jeg sletta bildet jeg hadde satt inn!! Redigert 26.Januar.2009 av mateco (see edit history) Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
m/s draugen Svart 26.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2009 (redigert) Her er bildet ditt: Edit: Det var mitt innlegg nr 1000! Takk for hjelpa,kan ikke dette jeg...... Men vakrere og mere maritimt "glass" finnes vel ikke??????????Billig også.... Redigert 26.Januar.2009 av m/s draugen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 26.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2009 Edit: Det var mitt innlegg nr 1000! Gratulerer med stripa!! Den tar vi en på!! Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
skippy Svart 26.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2009 I 90% av tilfellene er oppvaskemaskinen med Men, det blir kun papp for det. Bruker vanlig bestikk. Men... i 99% av tilfellene har vi bål på land. Der resirkulerer vi papp. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 26.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2009 Papp har noen få kjekke bruksområder og er veldig greit i de rette anledninger. Målet er ikke å redusere mengden oppvask, men å redusere mengden dekketøy som sjelden er i bruk. Papp egner seg ikke til bifftallerkner eller alkoholholdig drikke, og heller ikke til varm drikke ombord. Glass som kan knuse er stuet vekk når båten er underveis. Problemet er ikke hva det koster å kjøpe nytt, men jeg vil ikke ha noe av at folk kutter seg opp på grunn av et lite uhell. Det er nok å velge mellom i plast og metall. Viktig båtutstyr er gode søplesekker som kan stues til man når land, og en tett kasse (minst én) som kan brukes til søppel som lukter eller lekker. En tett metallboks til filler med olje eller diesel er også viktig utstyr. Bokser som kan pantes legges i egen sekk, som også kan brukes som reserve radarreflektor. Jeg foretrekker også å ha passende plastkasser til det jeg kan finne på å kjøpe inn av glassflasker. Kildesortering praktiseres strengt: Det som fugler og fisk kan spise dumpes i havet hvis båten er langt nok fra land. Alt annet tas med til land, uansett hvor nedbrytbart det er. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Linkene virker ikke hos meg. Tror nok mer det er en ytring enn linker Les teksten i de to siste linkene :lol: Sitér dette innlegget Link to post
gunnt Svart 27.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Noen har en tendens til å løse seg opp ved lengre måltider og når man skjærer i biffen med en biffkniv blir det hull tallerkenen. Biffsaften renner ut på bordet. Andre tallerker er så ille flate at potetene ruller over kanten og ned på dørken og forsvinner bak kjøleskapet. ...hva i helvete skal man velge? Ja, hva skal man velge?? Finnes kan hende noe med maritimt motiv og litt kant på??? Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.