Executive Startet 25.Januar.2009 Del på Facebook Startet 25.Januar.2009 En båt jeg har på gang (kjøp avtalt) er utstyrt med en Shipmate CP30 kartplotter (ca 1990 tror jeg). Jeg aner ikke om den fungerer, og nyere teknologi er jo ikke så himla dyrt. Men den er innfelt i dasbordet. Så om den virker er det kanskje like greit å la den være. Noen som vet om og hvor det går ann å få tak i oppdaterte kart til denne? Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
mewa 2 Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Hva slags kart bruker den ? jeg har en cp 32 og den bruke c map kart mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 26.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Skal ifølge manual på nettet benytte C-Map mini cards CF95..! Om noen har tips om leverandør takker jeg. Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
mewa 2 Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Min bruker c-map nt+ det kjøpte jeg på maritim her i stavanger denne kartplotteren er også fra 90 tallet. mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
norflyer Svart 13.Februar.2009 Del på Facebook Svart 13.Februar.2009 Hva er egentlig forskjell på NT og max kartene.. Er det noe en kan bruke på samme plotter?? Sitter selv med en simrad ce32.. Hva bør en kjøpe da?? Ser de har kart for hele Norden. Dette er jo kjempeinteresant Sitér dette innlegget Link to post
Larss1 Svart 13.Februar.2009 Del på Facebook Svart 13.Februar.2009 Har en CP31, tror det er samme maskinen men CP31 har mulighet for ekkoloddmodul. Hvilken båt er det snakk om? Jeg synes den fungerer utmerket, men om båten er rask er den utgått på dato, den er treg å oppdattere kartet. Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 14.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 Den sliter litt med å finne noen satelitter har jeg merket meg. Båten går 30 knop. Så det er besluttet at plotteren skal ut. Om noen vil ha den blir den billig Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
2nd Trikker'n Svart 14.Februar.2009 Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 Om noen vil ha den blir den billig Hva er billig? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.