Jump to content

Gjettekonk:hva betalte jeg for komplett teak sett til bella 620?

beauty of aqua

Recommended Posts

Fikk levert komplett teaksett fra norsk bil og båtimport sitt snekkerverksted i dag.

De har maler til bella 620 dc,slik at for meg er det bare å lime de ferdiglagte platene rett ned :smiley: .

kvaliteten var òver all forventning(vil faktisk tørre å påstå at den er på høyde med finn erik sin :yesnod: ).

ett slikt sett koster 32000 fra bella fabrikken.

Gjett hva jeg betalte :confused:

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

12450,- inkl. moms ??

nå er vi farlig nærmt her...

betalte 12500 inkl. moms. syns dette var en alle tiders pris.

så nå vet dere hvor det skal handles teak dørk!

bilder kommer om noen dager.

jeg fant ingen feil i hvertfall,og jeg er SVÆRT pirkete når det kommer til båt :yesnod:

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Du spør hva du betalte for denne teakpakka, men jeg spør, hva tror du vi og verden betaler for teaken din???

All teak og eksotisk tresort som hugges daglig er med på å ødelegge vettu... Den som kjøper resultatet er den som er flinkest til å ødelegge dyrbar regnskog.

Selv kjører jeg plastbåt med foliert pentry og rentbrennende bensinmotor, det bør fler satse på. ( Jada, jeg mangler seil)

Selv kjører jeg plastbåt med foliert pentry og rentbrennende bensinmotor, det bør fler satse på. ( Jada, jeg mangler seil)

Men så flink du er da... :crazy:

Renser du prompen din før du slipper den ut i atmosfæren og eller...? (Husk: Metan er også en drivhusgass... :cryin: )

Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs

Vanskelig å bedømme prisen uten å vite kvaliteten og antal kvadratmetere. Hva betyr "feilfri"?. Skulle gjerne sett et nærbilde av stavene.

Og til Odd Thomas: kan du fortelle meg i hvilken regnskog det vokser teak? Teaken vokser i løvskogene i høylandet i Asia og liker ikke mye vann rundt røttene.

(Dette kan visstnok ikke gjentaes for ofte).

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...