Mulligan Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 kajakken i "cruising-speed"? Kajakken følger med. Det er garasje til den i styrbord skrog. Sitér dette innlegget Link to post
Gielas Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Kajakken følger med. Åja, ikke motsatt altså... Hva slags prisleie ligger denne ekvipasjen i da? Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
BårdK Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Ca. det dobbelt av hva det koster å leie båtplass for en sesong? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 prisleie Ja det var det da. Har ikke spurt dem enda, men sånn ca. 2 MDKK. Båten er genial. Regn med snitthastighet på 10 knop cruising. Sideskrogene trekkes inn hydraulisk slik at den ikke er mye bredere enn en mono. Kjøl og ror kan trekkes opp i båten, og da flyter den på 55 cm, Fåes også i en Ultimate versjon. Det går fort! Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Her er min: Grand Banks 47 EU Andy Da bestiller vi oss en hver. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
nimbuster Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Til BårdK: Det er riktig det at det er "etterfølgeren" til Flem 350. Bl.a er undervannskroget forlenget...Det er gjort store endringer og oppgraderinger som du ser, og hele overbygget er nytt, det er vesentlig større FB, større akterdekk, større badeplattfrom osv. osv. En god del endringer er også gjort med innvendige løsninger, som separat dusjkabinett, Denne båten har oppfylt alle mine drømmer om drømmebåten, kort og godt. Ingen over, ingen ved siden....for meg. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Mye flott her ! Jeg er litt beskjeden jeg, da.. Ønsker meg en båt jeg enkelt får plass i havna til.. Under 40 fot... Har laget egen konto for nye Marex 370 som jeg falt helt for da jeg så den 1. gang ! For meg er det drømmebåten De blir vel snart satt i produksjon, så om 5-6 år får man vel en brukt til 2-2,5 mill. Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Om ikke drømmebåt, så er det kanskje denne som står på listen over neste båt: Nærhet til sjøen... Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
TideRace Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 (redigert) For noen smålåtne drømmer!! Skal det være, så skal det være .... Ganske prisgunstig i forhold til størrelse - kun 2 mill USD. Denne også; Tahe Greenland, 5.45 m lang og 50 cm bred og kun 17 kg i carbon! Og koster under 25 båtlapper! Så avgjort den store drømmebåten på kort sikt. Den har linjer så myke som, myke som.... nei... stopper her pga moderator... Og til forskjell fra flere av dere over, mulig jeg handler en allerede ved neste lønning Redigert 27.Januar.2009 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gielas Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 (redigert) Mye flott her ! Jeg er litt beskjeden jeg, da.. Ønsker meg en båt jeg enkelt får plass i havna til.. Under 40 fot... Støtter denne, jeg, (selv om alle andre "drømmer" i denne tråden er noenlunde edruelige, har ennå ikke sett noe a la denne ) jeg drømmer om å seile "bekymringsløst" så og si, så dette er min drøm... Redigert 27.Januar.2009 av Gielas (see edit history) Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
Bitteliten Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 (redigert) En stor Selene hadde ikke vært å forakte - om man har penger og havn. Eller kanskje en Nordhavn 120 Men begge er vel over de små 50brt jeg har lov til å over de hav. Etter å ha vært på storbåtmesse i helgen er vi fortsatt lykkelig fornøyde med det vi har. Men denne hadde også vært flott å ha som helårsbåt Redigert 27.Januar.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Hver gang jeg ser en av disse i Sonskilen drømmer jeg om å¨begynne med det samme. Desverre har det hittil bare blitt med tanken. Mulig jeg kjøper en kajakk til sommeren som jeg bringer med meg ombord. Har plass til det. Å padle kajakk gir fin kontakt med havet og fin mulighet til å kunne utforske områder i Sør-Koster arkipelaget. Dessuten holder man seg i form. Jeg har lett for å forfalle mye på langturene med båten. så: "I have a dream". Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 (redigert) [Dessuten holder man seg i form. Jeg har lett for å forfalle mye på langturene med båten. Jeg har foreslått samme for kona - men hun skjønte ikke poenget med en kajakk. Men hund og joggesko fungerer også bra for å holde hjertet litt i gang. 3-4 morgenturer i uka er flott. Redigert 27.Januar.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Kan noen forestille seg at dette er en 10 år gammel konstruksjon? Av G.K. Lønngren finsk konstruktør, nå professor ved UiT. Sitér dette innlegget Link to post
27 knop Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Sikter i utgangspunktet ikke så høyt som flere av dere. Men Ardea 820 hadde vært HEILT KONGE! Snakker en allikevel om drømmebåten må det nok bli Bittelitens Nord West 420; et fantastisk skue... Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Saga 315 Saga 385 Sandvik 945 Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Sjøfareren Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Marex 370! Denne nye båten fra Marex synes å være en perfekt hytte på sjøen i mine øyne.. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Marex 370! Denne nye båten fra Marex synes å være en perfekt hytte på sjøen i mine øyne.. Sikkert mye å si imot, men ingen klarer å endre mitt syn på den som drømmebåt, heller ! Mesteparten, kjøkken ute, egen cabin bak for far og mor/sambo, stue ute i det fri... Eneste feilen er design på badeplattform (passer ikke til jolle-daviter) Drømmebåt, uten tvil ! Skal ha en 370, om jeg så må vente i 10 år ! Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Har ikke bilde men tror at en paragon 31 ville passe utmerket til mitt bruk Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Brizo Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Har i fra i fjor, byttet meg betraktlig ned i størrelse på båt. Har bestilt meg en liten Nimbus 230 R Nova med diesel. Så nå er det foreløpig min drømme båt. Får den i april, gleder meg som en liten unge. Mulig det er galskap? Men så har jeg ikke papirer på at jeg er rektig i hodet heller. Får ikke til å legge bilde her! Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 (redigert) Drømmebåten er nok denne Eller Comfortina 39 / 42 Har også et godt øye til elan 410 http://www.yacht-rent.com/photos/6/777/2x.jpg Redigert 27.Januar.2009 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Meget bra salgsannonse! Hva er prisen på denne? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Enzo Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Er vel en demobåt til salgs for 3mill i norge Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Har ikke tenkt særlig over en evt drømmebåt i det siste, men denne situasjonen så noe drømmeaktig ut (Beneteau 43) Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 (redigert) Vi får en sånn (Swann 66 ) i familien om et par mnd. Litt av en drøm det, som går i oppfyllelse. Selv om den ikke blir min så skal jeg nå kose meg om bord likevell. Samme båten dette, men et annet overbygg. Redigert 27.Januar.2009 av Finn Erik Helberg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.