Jump to content

Baugsjø i solnedgang

Dreamer

Recommended Posts

Beklager at jeg ikke har noe bilde av kajakkpadling Phoebe.

Jeg har seilt så mye i områdene Skagerak - Kattegat - Limfjorden - Beltene og Sundet at jeg en eller annen gang ha kajakk.

Jeg må anskaffe meg dette før jeg er for gammel til å håndtere balansen i kajakken.

Jeg tror at de som ferdes ombord i fritidsbåt og som ikke klarer å fungere i en kajakk representerer en alvorlig sikkerhetsrisiko i sin egen fritidsbåt?

Jeg må vel utfordre de andre gamlingene her på BP?

Jeg må vel utfordre de andre gamlingene her på BP?

Hehe... takk for den, Roaldbj...

Jeg rundet de 50 i forrige uke og feiret meg selv med en ny havkajakk i carbon/kevlar som jeg har sett på lenge.

Mulig er det 40-års-krisen som har slått ut litt sent... :lol:

Dette er sikkert off-topic, men kikker du litt rundt nå på vinterstid, er det mange gode tilbud.

Du får en topp kajakk av anerkjent merke inkludert carbonåre, vest, spruttrekk osv til under 10 båtlapper,

og det er tross alt ikke mange liter diesel.

I båtsammenheng er en god kajakk nesten småpenger...

Edited by Phoebe (see edit history)

p9160099.jpg

Hei Phoebe, min er mindre enn din (baugbølgen altså) :wink: Og Roaldbj, jeg kan anbefale denne oppblåsbare kajakken--tar liten plass, er veldig stødig, og god å padle.

Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod.

• 6 months later...

Desverre ikke noe baugsjø her, men det er solnedgangen i fra Harstad nå for en liten time siden. Var ute på fjorden på kaffebesøk hos noen venner.

Solnedgang over Grytøya utenfor Harstad kl 22.15

solnedgang_over_grytoeya.jpg

Solnedgang i Toppsundet utenfor Harstad kl 22.40

solnedgang_toppsundet_4.jpg