Dreamer Startet 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 27.Januar.2009 Baugsjø kan også være vakker - med eller uten solnedgang. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Baugbølger og sollys har jeg mange bilder av. Her er utsnitt fra ett jeg fant i farten. Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Trenger ikke være tatt innenfra! Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Avmønstret1 Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret1 Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Hva med dette? Eller dette?? Disse bildene er fra skagerak sommeren 2008 på vei til Danmark Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 her produseres det baugsjø Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
TideRace Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Siden jeg har fått Roaldbj varm på kajakk i en annen tråd i kveld, legger jeg ut dette fra Oslofjorden. Noen med mindre baugsjø? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Beklager at jeg ikke har noe bilde av kajakkpadling Phoebe. Jeg har seilt så mye i områdene Skagerak - Kattegat - Limfjorden - Beltene og Sundet at jeg en eller annen gang må ha kajakk. Jeg må anskaffe meg dette før jeg er for gammel til å håndtere balansen i kajakken. Jeg tror at de som ferdes ombord i fritidsbåt og som ikke klarer å fungere i en kajakk representerer en alvorlig sikkerhetsrisiko i sin egen fritidsbåt? Jeg må vel utfordre de andre gamlingene her på BP? Sitér dette innlegget Link to post
prin435 Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Dette er 2 bilder fra sommeren 2007, over "Gulahumpen" i Sverige etter at mye av vinden hadde gitt seg. Bilde er av en FLEM 340 Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
skibsplast ohoi Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Trådens vakreste Phoebe. Hilsen en som er K2 som neste båt. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Skipper Worse Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Nesten-drukning i Princess-hekkbølger?? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
TideRace Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 (redigert) Jeg må vel utfordre de andre gamlingene her på BP? Hehe... takk for den, Roaldbj... Jeg rundet de 50 i forrige uke og feiret meg selv med en ny havkajakk i carbon/kevlar som jeg har sett på lenge. Mulig er det 40-års-krisen som har slått ut litt sent... Dette er sikkert off-topic, men kikker du litt rundt nå på vinterstid, er det mange gode tilbud. Du får en topp kajakk av anerkjent merke inkludert carbonåre, vest, spruttrekk osv til under 10 båtlapper, og det er tross alt ikke så mange liter diesel. I båtsammenheng er en god kajakk nesten småpenger... Redigert 27.Januar.2009 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Hei Phoebe, min er mindre enn din (baugbølgen altså) Og Roaldbj, jeg kan anbefale denne oppblåsbare kajakken--tar liten plass, er veldig stødig, og god å padle. Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Sjarkens venn Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Her er det også baugsjø i mengder! Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Desverre ikke noe baugsjø her, men det er solnedgangen i fra Harstad nå for en liten time siden. Var ute på fjorden på kaffebesøk hos noen venner. Solnedgang over Grytøya utenfor Harstad kl 22.15 Solnedgang i Toppsundet utenfor Harstad kl 22.40 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.