Hanto Startet 9.Mai.2004 Del på Facebook Startet 9.Mai.2004 Jeg har en Yanmar 2qm20 som jeg er godt fornøyd med, men det er bare en alarm for høy kjølevannstemp. Jeg kunne tenke meg en måler/ alarm i et instrument som jeg kunne byttet ut med alarmen som sitter i den originale instrumentplata. Finnes dette originalt? Mvh Joakim. Sitér dette innlegget Link to post
Stian S Svart 9.Mai.2004 Del på Facebook Svart 9.Mai.2004 Jeg vet at i alle fall Lidingö Marin selger giver og instrument med temperaturmerking fra ca 40 til 80 grader. "Yanmar tilbehör"->"Kylsystem" Stian Sitér dette innlegget Link to post
Anabelle Svart 9.Mai.2004 Del på Facebook Svart 9.Mai.2004 Jeg har kjøpt slikt utstyr fra Wema - kjøpt hos Maritim. Måler + ny summer til alarm. Sensoren måler altså temperaturen og sender i tillegg alarm ved 95 grader. Har montert det meste , men ikke testet ennå. Føleren passet rett i der den gamle satt. Enkelt og greit og billig. Anabelle Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Hanto Svart 10.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2004 Jeg har kjøpt slikt utstyr fra Wema - kjøpt hos Maritim. Måler + ny summer til alarm. Sensoren måler altså temperaturen og sender i tillegg alarm ved 95 grader. Har montert det meste , men ikke testet ennå. Føleren passet rett i der den gamle satt. Enkelt og greit og billig. Anabelle Den har jeg sett, men jeg har sjøvannskjølt motor og da er alarm på 95 grader alt for sent. Saltet krystaliserer seg ved 55-60 grader. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.