wasp Startet 28.Januar.2009 Del på Facebook Startet 28.Januar.2009 (redigert) Jeg har tenkt å skaffe meg en Volvo B23 brukt og bytte ut den gammel Volvo motor jeg har i Draco'en min. Er det noen som kan gi meg råd og tips om hvordan jeg bør gå frem Redigert 28.Januar.2009 av wasp (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 28.Januar.2009 Del på Facebook Svart 28.Januar.2009 Hei. hva har du i båten i dag da AQ 145? Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Superkul Svart 30.Januar.2009 Del på Facebook Svart 30.Januar.2009 (redigert) der er alt likt fra b21 (større borring) flytt over all marinisering og tut og kjør gjorde det selv på en scand 24 jeg hadde - men ikke bli skuffet .... b23 blir ikke nevneverdig sprekere en b21 husk å ha på litt blyerstatning i bensinen - tror det er litt forskjell på ventiler/seter i forhold til blyfri bensin skal du bytte fra fks gamle b20 ville jeg fått tak i komplett motor med fester og alt driver å prøver huske å lurer på om b21 og b23 passet rett på drev/ svinghjulhus men du må sette motoren riktig på skrå slik den står org - enkleste er vel og bytte komplett i så fall med drev osv Redigert 30.Januar.2009 av jab (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.