Jump to content

Simrad AP22, ekstra control for flygebrua ?


mateco

Recommended Posts

Heisann!

 

Jeg har en Simrad AP22 autopilot som jeg gjerne skulle hatt en ekstra vanntett kontroll til oppe på flybridge.

 

Finnes noe vanntett på markedet til denne noe "modne" autopiloten, evt som kan ombygges til å passe?

 

Alle innspill mottas med takk!! :seeya:

 

:sailing:

Bjørn

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Hei,

Har selv en AP22 utendørs som fungerer fint. Er en liten kontakt som du monterer bakpå som du kan kjøre i en loop videre til en slave. Vurderer selv å bytte til en litt større nyere autopilot som er mer beregnet for seiling. Kanskje du er interesert i å kjøpe kontrollenheten av meg? Om jeg bytter til en annen pilot kommer jeg til å beholde deler av utstyret jeg har selv da det er kompatibelt. Har eventuelt en J3000x som fungerer glimrende også du kan få med. Da har du reservedeler i mange år fremover, evnetuelt oppgraderingsmuligheter om du har en J300x. Har det meste av det du trenger av plugger også. Mulig du må kjøpe en Din kontakt til for robnett linken, men burde ikke være noe problem å få det til å passe.

Håkon

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...