Lom Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Hei Har kjøpt en 30 fot cabincruiser som jeg skal frakte fra Bergen til Sandefjord. Bredde 3.00 meter, høyde 3,75 m. Er det noen som kjenner til transportør som kan ta denne? Quote Link to post
rover Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Ta kontakt med "Jan Moe" i Øystese. De har spesialbil for båttransport. Tror det går "akkurat" gjennom tunellene på Haukeli. Eller, gå for egen maskin til Sandnes og send den videre med toget rundt Sørlandet. Quote Link to post
horg Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Hør med: Johnsen Transport AS Telefon: 33 18 98 10 Besøksadresse: Nordgata 13, 3295 Helgeroa Transporterer båter året rundt med spesialbiler, hør om returlast Quote Link to post
Nibba Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Hvorfor ikke gå med båten selv?. Jeg kjøpte Scand Baltic i Moss og kjørte hjem til Bergen i februar det året. Vi hadde en kjempetur brukte 2 dager. Quote Link to post
myhreoe Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Hør med Royal transport, de er flinke med båttransport. Tror de går østover og.Jeg har brukt de til båt, drev og motor.Halve prisen i forhold til andre speditører. Quote Stolt eier av båtførerbevis Link to post
JRK Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Hei, Du bør virkelig vurdere å gå selv. Jeg og kona gjorde samme turen fra Bergen til Tønsberg i fjor, med en Saga 315. Hun var i utgangspunktet veldig engstelig, men jeg fikk nå overtalt henne. Vi ventet til det var meldt bra vær hele veien og dro avgårde. Fikk en aldeles fantastisk opplevelse. Og Kona er blitt tryggere en hun noen gang har vært. Det var flere småfeil på båten og vi fikk avdekket det meste på denne turen. Uansett hva du gjør Lykke til Quote Link to post
sun Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Leca båten tar nok denne også. Mener den går ifra Bergens område og losser i Porsgrunn Vestfold og Oslo. Tror det her vært oppe i forumet her tidligere. En kamerat av meg tok en Adriatic på den båten og det fungerte veldig greit og det var det billigste løsningen han fant Quote Link to post
Bitteliten Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Kanskje noe å se etter her ? Quote Link to post
Jernklumpen Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 fraktet en bayliner 29fot med targabøyle fra trondheim-drammen 8000.- kent kran fra sande.. han har ofte turer til bergen, så kjører han ofte tom retur, da blir det billig.. han har 80tonn kran og spesial henger til båt som kjølen går ned i.. Quote Båt er livet. ørnvik15fot m 40hk tohatsu, fjord weekend24 m 260bensin, bayliner 29 m300bensin.. Dalmarin 38 stålbåt med flybridge og tmd 70 diesel 235kh ,750liter vann Link to post
Recommended Posts