Jump to content

Seile med Radich Kr. himmelfart


Rastløs

Recommended Posts

Fant denne på nettet. Jeg ble så facinert jeg så jeg meldte meg like godt på. - Har alltid hatt lyst til å seile med et skip av denne typen jeg. :yesnod:

 

 

Har du lyst til å oppleve seilskutelivet? Da kan du bli med Christian Radich på tur i sommer

 

 

Christian Radich er blant Norges stolte seilskip som nå tilbyr sjømannsopplevelser for folk flest. Allerede i mai legger det forhenværende skoleskipet ut på tokt fra Oslo med betalende medseilere, som betalende mannskapet nå kalles.

– Vi seiler fra Oslo om morgenen Kristus himmelfartsdag og de neste dagene går ferden ned Oslofjorden, utover Skagerrak mot Danmark, videre til Sverige og deretter opp Oslofjorden til Akershus Festning. Vi er tilbake ved kaia i Oslo midt på dagen 24. Mai, forteller Christine Tronstad.

Det sosiale

Hun legger vekt på den sosiale opplevelsen, og sier at du gjør du som du selv ønsker på frivakta. Da kan du for eksempel delta på knutekurs, lære om Radichs historie, eller slappe av på dekk med en kaffekopp sammen med dine medseilere. Skuta har en utmerket bysse med egen kokk som lager god og solid skipskost, opplyser hun.

Redigert av Rastløs (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...