ing Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Er det noen som har en Aquaquick MS230 som kan hjelpe meg med må fra fremre taufeste til baug og mål fra aktre baugfeste til hekk. (Dette p.g.a av vurdering av kjøp, men må finne ut om jeg får den sentrert på hekken først. Quote "Seilbåt er fint d, men ikke nødvendig" Link to post
ing Posted February 9, 2009 Author Share Posted February 9, 2009 ingen som kan hjelpe her ? Trenger å få vite målene fra en tredjepart fordi leverandør fraskriver seg alt ansvar på mål......................skal bestille den uten logo på sidene slik at jeg får montere snap davit fester mellom taufestene. Både Snap davit og båt skal være montert sentrert på hekken. Snap davit med ca 55 -60 cm avstand. Quote "Seilbåt er fint d, men ikke nødvendig" Link to post
ivar Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Hva slags leverandør? Har vært i kontakt med West system ang deler til min MS-265, fikk bra service da syns jeg. Quote Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
ing Posted February 9, 2009 Author Share Posted February 9, 2009 Ja Westsystem, servicen er upåklagelig, men når vi kom til bestillingstidspunktet tar leverandøren forbehold om event. feil i opplysninger etc. Ingen returrett, forskudd betaling etc. Litt kjedelig å bestille en båt som ikke passer. Jeg skal spesialbestille båten uten emblemer, og må finne ut avstanden mellom taufestene og avstand mellom taufester og hekk/ baug. Dette for å sentrere snap davitene på båten og for å sentrere gummibåt på moderskipet. Quote "Seilbåt er fint d, men ikke nødvendig" Link to post
Recommended Posts