Jump to content

Endre posisjonsikon garmin 520s

svenn-m

Recommended Posts

Spørs om jeg var litt rask på labben her. Svarte vel egentlig ikke på det du spurte om.....

Posisjonikonet vet jeg ikke hvordan man forandrer.

River 350 med 10 hk mercury

Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet.

Spørs om en ikke må inn i programvaren for og forandre det..finner ikke noe om det i bruksanvisningen.

Synes dette er dårlig av garmin..burde jo være mulig og få endret dette på en fornuftig måte.

Reagerte på den der ja... på tidligere Garmin utgaver er det en pil som forflytter seg i kartet, nå er det en båt med lanternføring.. på trange plasser er det ikke mye sjø igjen når den store båten skal seile der nei.... dette kunne de spart seg, men det er vel noen som har vil ha det slik....

Det er vel en vanesak, har aldri tenkt over at det var noe problem.

Det er vel en vanesak, som skibsplast ohoi sier..vi menesker er jo noen merkelige "vanedyr"

men det er litt irriterende i trange farevan, mye bedre med den gamle pilen..

Du kan jo forsøke å sende en mail til Garmin og foreslå det som noe de kan se på til neste versjonsoppgradering? :smiley:

Ja, det er jo en mulighet..men det er sikkert "noen" som kan klare og gå inn i programvaren på den, og forandre ikonet :confused:

men det er sikkert en vanesak, får prøve den noen ganger til og se om jeg venner meg til det.