svenn-m Startet 31.Januar.2009 Del på Facebook Startet 31.Januar.2009 Er det noen som vet om det er mulig og endre posisjonsikonet på garmin 520s? Er litt irriterende med et ikon som tar halve skjermen på de gamle plotterene var det jo bare en liten pil... Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 Se alternativene i manualen side 17 her Ja jeg vet at bruksanvisning er for pyser, men av og til kan det være snedig Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
svenn-m Svart 31.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 Men det er vel bare den streken som blir tegnet når kurspil er aktivert?eller er det jeg som er helt idiot Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 Spørs om jeg var litt rask på labben her. Svarte vel egentlig ikke på det du spurte om..... Posisjonikonet vet jeg ikke hvordan man forandrer. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
svenn-m Svart 31.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 Spørs om en ikke må inn i programvaren for og forandre det..finner ikke noe om det i bruksanvisningen. Synes dette er dårlig av garmin..burde jo være mulig og få endret dette på en fornuftig måte. Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 Det er vel en vanesak, har aldri tenkt over at det var noe problem. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Gudrun Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 Reagerte på den der ja... på tidligere Garmin utgaver er det en pil som forflytter seg i kartet, nå er det en båt med lanternføring.. på trange plasser er det ikke mye sjø igjen når den store båten skal seile der nei.... dette kunne de spart seg, men det er vel noen som har vil ha det slik.... Sitér dette innlegget Link to post
svenn-m Svart 31.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 Det er vel en vanesak, har aldri tenkt over at det var noe problem. Det er vel en vanesak, som skibsplast ohoi sier..vi menesker er jo noen merkelige "vanedyr" men det er litt irriterende i trange farevan, mye bedre med den gamle pilen.. Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 Trange farvann, da er det bare og zoome nok inn, så blir det plass Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
svenn-m Svart 31.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 Men det er jo litt irriterende at båten på skjermen, er større en den jeg har Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 Samme problem på Humminbird plottere. Båten på skjermen er alt for stor. Tror ikke det er noe man kan gjøre med det. Sitér dette innlegget Link to post
mikkel Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 Du kan jo forsøke å sende en mail til Garmin og foreslå det som noe de kan se på til neste versjonsoppgradering? Sitér dette innlegget Link to post
svenn-m Svart 1.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 Du kan jo forsøke å sende en mail til Garmin og foreslå det som noe de kan se på til neste versjonsoppgradering? Ja, det er jo en mulighet..men det er sikkert "noen" som kan klare og gå inn i programvaren på den, og forandre ikonet men det er sikkert en vanesak, får prøve den noen ganger til og se om jeg venner meg til det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.