Jump to content

Hvem kan levere Lexan etter mål?

Bonus

Recommended Posts

Tenker på å sette inn etpar hyller i et skap i båten. Fra før er det brukt 10mm tykk klar plast (lexan?). Størrelse på de nye hyllene er ca. 40cm x 25cm.

Har snakket med flere glassmestere som kan levere dette, men de har ikke så stor virksomhet innen dette, så jeg må kjøpe en hel plate, og da blir det veldig kostbart.

Noen som vet om et firma som driver med dette og kan levere etpar slike hyller etter mål?

Asker glassmesterforretning vet jeg leverer slik skreddersøm. For langt unna kanskje?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Firmaet jeg driver (sammen med tre andre søsken) driver med vakuumforming av plast.

Vet hvertfall at vi har 8mm klar PC på lager, tror også vi har 10mm.

Så det kan ordnes. :yesnod:

Ny Plast AS

Edited by Lagavulin (see edit history)

Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs

... tror også vi har 10mm.

Så det kan ordnes.

Her prøver man Google, telefonkatalogen ..., og hvor får man treff? På baatplassen selvfølgelig. :yesnod:

Kan ikke du sjekke imorgen om du har 10mm Lagavulin, og sende meg en liten IM, så tar vi det derfra?

Konkurrenten det jo.. :wink:

Sorry :sweat: Var dumt av meg å ikke støtte oppunder `venner`på Baatplassen. Da kan du sikkert fikse meg en ny plate til kartbodet mitt? Husker ikke målene nå men skal komme tilbake med det.

Men du bør ikke være mye dyrere enn konkurentene. Hva heter firmaet ditt?

Ny Plast AS

Legger ikke på så mye etter innkjøpspris, så tviler på om noe kan matche det.

Eneste krav er at man er båtentusiast! :sailing:

Hvis ikke er det vanlige påslag som gjelder.. :cool:

Edited by Lagavulin (see edit history)

Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs