Bonus Startet 1.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 1.Februar.2009 Tenker på å sette inn etpar hyller i et skap i båten. Fra før er det brukt 10mm tykk klar plast (lexan?). Størrelse på de nye hyllene er ca. 40cm x 25cm. Har snakket med flere glassmestere som kan levere dette, men de har ikke så stor virksomhet innen dette, så jeg må kjøpe en hel plate, og da blir det veldig kostbart. Noen som vet om et firma som driver med dette og kan levere etpar slike hyller etter mål? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 1.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2009 Asker glassmesterforretning vet jeg leverer slik skreddersøm. For langt unna kanskje? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Lagavulin Svart 1.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2009 (redigert) Firmaet jeg driver (sammen med tre andre søsken) driver med vakuumforming av plast. Vet hvertfall at vi har 8mm klar PC på lager, tror også vi har 10mm. Så det kan ordnes. Ny Plast AS Redigert 1.Februar.2009 av Lagavulin (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Bonus Svart 1.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2009 ... tror også vi har 10mm.Så det kan ordnes. Her prøver man Google, telefonkatalogen ..., og hvor får man treff? På baatplassen selvfølgelig. Kan ikke du sjekke imorgen om du har 10mm Lagavulin, og sende meg en liten IM, så tar vi det derfra? Sitér dette innlegget Link to post
Båtdrømmeren Svart 1.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2009 Prøv Plex på Kråkerøy (Fredrikstad) Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Konkurrenten det jo.. Sender deg in IM straks Svenning Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Windy37GM Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 www.kreativplast.no Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bonus Svart 2.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 ... Sender deg in IM straks Svenning ... IM mottatt og besvart positivt Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Ellers kan du høre med Sira som er glassmester. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Båtdrømmeren Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 Konkurrenten det jo.. Sorry Var dumt av meg å ikke støtte oppunder `venner`på Baatplassen. Da kan du sikkert fikse meg en ny plate til kartbodet mitt? Husker ikke målene nå men skal komme tilbake med det. Men du bør ikke være mye dyrere enn konkurentene. Hva heter firmaet ditt? Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 (redigert) Ny Plast AS Legger ikke på så mye etter innkjøpspris, så tviler på om noe kan matche det. Eneste krav er at man er båtentusiast! Hvis ikke er det vanlige påslag som gjelder.. Redigert 3.Februar.2009 av Lagavulin (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.