benq Startet 3.Februar.2009 Del på Facebook Startet 3.Februar.2009 Skal "strippe" lugaren framme i seilbåten og spør om råd , hvordan skal jeg gå fram med "nyinnredningen" . Skulle gjerne ha litt isolasjon, men det er ikke helt nødvendig. Må det være avstand mellom plasten og det nye som blir satt opp og hva er det som brukes til å fore ut og hvor mye må det fores ut. Dette ble litt knotete skrevet, men håper dere forstår. Sitér dette innlegget Link to post
Båtdrømmeren Svart 3.Februar.2009 Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 Kan du ikke bare lime på skai som er beregnet på skott da? dette er genske enkelt om man ikke har tommelen midt i hånda. Snakk med nærmeste båtstæsj pusher om riktig bruk av deres lim skai etc. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Amfea Svart 3.Februar.2009 Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 Hei. Du trenger ikke fore ut, bare lim på isolasjonsmatter beregnet på dette. Ligner litt på liggeunderlag, så limer du skai utenpå dette. Snakk med noen som driver med slikt, så går det nok bra. Lykke til Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
benq Svart 3.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 Er ikke redd for at det ikke går bra,men lurte bare på hvordan andre gjør/har gjort det? Og hva de har brukt. Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 3.Februar.2009 Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 (redigert) I Maritim-katalogen finner du både isolasjonsmatte og skaitrekk. Metoden kan andre sikkert mer om, men tror ikke det er så vanskelig. Da jeg trakk om lugaren på en Tremlett 750 brukte jeg kortløkket golvteppe og våtromslim, jobben gikk greit og det ble jevnt og pent. Men hvor holdbart det ble vet jeg ikke, solgte båten like etter. Lykke til! mvh JanS Redigert 3.Februar.2009 av JanS/Bamse (see edit history) Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Fevik 21 Svart 4.Februar.2009 Del på Facebook Svart 4.Februar.2009 Hei Vil anbefale deg og kikke litt i denne tråden. Hvordan montere skottbekledning Her har blant andre jeg beskrevet kort hvordan jeg gjorde det. Har desverre ikke noen erfaring med hvordan man legger isolasjon. Lykke til. Det er mye slit, men absolutt verd det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.