Eos Startet 3.Februar.2009 Del på Facebook Startet 3.Februar.2009 Hei Vi skal lage nye puter ute i båten, og trenger i den forbindelse ny skumplast/skumgummi til putene. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette i vestfold, og da helst i søndre del av Vestfold. Jeg vet om Guntor i Skien, men hadde håpet at det var noen litt nærmere. Eos Sitér dette innlegget Link to post
rogre Svart 3.Februar.2009 Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 Måtte blitt Nefab i Sande det da... har ikke hørt om andre i nærheten...lettere og kjøre til Guntor da. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 3.Februar.2009 Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 Vet ikke om dette er noe for deg, men jeg kjøpte rett og slett skumgummi madrasser fra Jysk og tilpasset disse selv. Skumgummi er megadyrt, så der sparte jeg tusenlapper. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
JRK Svart 3.Februar.2009 Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 Hei, Dette er ikke så vanskelig. Det går fint å skjære skumplast med en elektrisk brødkniv. Du får også kjøpt skumgummi profiler. På denne måten kan du først forskjære seter og rygg, for så å lime på profiler ala en halvmåne. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.