Jump to content

Parafin som drivstoff på 10hk sabb

Linn Christina

Recommended Posts

Spørs vel om ikke 1000 liter parafin er utgått på dato før du har svidd det av i en 10 hk Sabb.. med mindre den dunker døgnet rundt da

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Sabben går helt klart på parafin :yesnod: men hvor lurt det er skal jeg ikke uttale meg om :confused:

Tror ikke jeg hadde sjangsen på det. Minner meg om en Tempo Taifun 125 jeg hadde i ungdomstida, når jeg var blakk rappa jeg parafin i heimen.

Tempoen gikk den, litt treg å starte....røyk endel og tikka bra i stempelfjærene :lol: og tregere i bakken når dama satt på :lol::lol:

Spørs vel om ikke 1000 liter parafin er utgått på dato før du har svidd det av i en 10 hk Sabb.. med mindre den dunker døgnet rundt da

Bruker båten stortsett 2-3 timer for dagen(6 liter) forbruket er da ca 150 liter i mnd. Så jeg skal alltid få brukt det opp før den er "utgått"...

Marsj fart går jeg aldri på, full spiker hele tiden. Sabben er jo en grov motor som tåler juling, ville aldri prøvd parafinen på volvo en :nono:

Redigert av Linn Christina (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...