Rolf Startet 23.Desember.2002 Del på Facebook Startet 23.Desember.2002 Lars, ser du har rigget Trudelutt.... Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Lars H. Svart 23.Desember.2002 Del på Facebook Svart 23.Desember.2002 Hei. Artig artig! Merkelig at kapteinen kan smile slik med de bølgene og den ansiktsfargen! Ellers har jeg fått nok av seil. Se bildet nedenfor av Susanne med capt. L. Helgesen, der var det rig og seil! Se nærmrer på navnet her: Eller en annen båt jeg hadde på det nederste bilde. For nærmere forklaring: Det første bildet er et foto av et maleri av en skute min farfar (Lars Helgesen, han og) var kaptein på. Det andre er en modell min farfar laget til meg da jeg var guttunge. Her i frisk seilas på Solastranden. Fortsatt God Jul! "Kapteinen" på motorbåten Trudelutt Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
captain Svart 23.Desember.2002 Del på Facebook Svart 23.Desember.2002 Hei Lars H. Det øverste bildet minner meg veldig mye om Svinørsluppen (ble kalt det da de ble bygget i Svinør). Hvis det er det så kan jeg fortelle deg at der ligger en slik skute i Kjøbenhavn ferdig resturert . De har også hvert i Norge (bestemt Svinør i Lindesnes Kommune) med den , var selv om bord å innspiserte skuta. En får nesten tårer i øynene når en går å ser på et slikt praktfult arbeid. Det var et flott maleri . En fredfull jul . M.v.h. Captain Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.