Frank M Startet 4.Februar.2009 Del på Facebook Startet 4.Februar.2009 hei,lurte på om man kan bruke webasto som har stått i en varebil.om det er mye forskjell.tenkte på rust og korrosjon osv Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
4play Svart 4.Februar.2009 Del på Facebook Svart 4.Februar.2009 Hvis det er en Webasto Air Top du mener, så kan denne brukes i båt. Normalt bruker Webasto Air Top til vare/lastebil være 24 volt. Jeg har selv en Air top 2000 som har vært montert i en varebil. Fungerer bra. Sitér dette innlegget Link to post
Frank M Svart 4.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2009 så da må man finne en som ikke er 24volt pga jeg har 12 volt i min båt eller går det an og legge en omformer av ett eller annet slag?? Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Sebaldus Svart 4.Februar.2009 Del på Facebook Svart 4.Februar.2009 Finnes omformere. Stått et par brukte air top 2000 på finn i den senere tid + diverse tilbud på nye. Vet også noen har importert fra tyskland med hell. Sitér dette innlegget Link to post
Frank M Svart 4.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2009 det var på finn jeg fant som hadde stått i bil.skal bytte ut min wallas 2400. Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Bearded Beast Svart 4.Februar.2009 Del på Facebook Svart 4.Februar.2009 (redigert) varmerne er heilt identiske! men varebil med 24 volt har eg aldri sett. ei heller omformer fra 12-24 volt. Redigert 4.Februar.2009 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.