mokes Startet 5.Februar.2009 Del på Facebook Startet 5.Februar.2009 Jeg skal seile til Tromsø sommern 2009. Ønsker og ha båten liggende i Tromsø til medio mars 2010 for og bruke 14 dager på og seile ned til Stavanger. Trenger derfor en båtplass på vannet fra ca 1 sept 2009 til ca 15 mars 2010. Gjelder en Bavaria 42 Cruiser. Kan kontaktes på mobilnr: 95215331 eller mortten69@hotmail.com Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 5.Februar.2009 Del på Facebook Svart 5.Februar.2009 Hei. Jeg kjøpte båten min i Tromsø vinteren 2007 og leide plass på Skattøra Marina(ca 1nm nord for Tromsø sentrum) Det var en ryddig avtale, de kan evt sette den på land også, men det koster mere. De har flere båter der fra folk som tar turen nordover et år og sørover et annet år. Det var en flott tur sørover via Lofoten, vi brukte vel 3 uker , men kunne gjerne brukt det doble Sitér dette innlegget Link to post
Medusa Svart 5.Februar.2009 Del på Facebook Svart 5.Februar.2009 Jeg har selv båtplass på Skattøra marina og kan anbefale dem. Det er en god del ledige plasser på vinterstid, så det er ganske sikkert intet problem. Ta kontakt med havneansvarlig Bjørn Jakobsen på tlf. 77 60 75 20... Sitér dette innlegget Link to post
mokes Svart 6.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Februar.2009 Takker for tips. Bjørn Jakobsen vil bli kontaktet:-) Men er det noen mulighet nermere sentrum? Hadde vært greit siden jeg skal jobbe der noen md i løpet av vinteren Sitér dette innlegget Link to post
Medusa Svart 6.Februar.2009 Del på Facebook Svart 6.Februar.2009 På Skattøra kan det tas båt på land med lift eller på vogn, der er det mulighet for å lagre båten på land både ute og innendørs. Det er også båtutstyrsforretning og båtverksted der. Disse fasilitetene kan ingen andre havner her i Tromsø oppvise. Det er gode bussforbindelser til sentrum. Det finnes flere mindre båtplasser i sentrum, men for å få tak på dem bør du annonsere i avisen Nordlys eller Tromsø... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.